13 April 2006

"تبریکات" وطن پرست / بامداد / لرد شارلون/ سايه / راه من / زیتون


وبلاگ وطن پرست
http://pershiamn.mihanblog.com/Post-74.aspx


خطر بزرگ ... سياسی،اجتماعی، فرهنگی و تاريخی

حکومت ضد بشری و ضد ایرانی و جنایتکار اسلامی ایران به انرژی هسته ای دست یافت داشتن انرژی هسته ای برای جمهوری اسلامی یعنی داشتن بمب اتم و داشتن بمب اتم برای جمهوری اسلامی یعنی نابودی ایران و دنیا مردم ایران و دنیا باید هشیار باشند که اگر در خواب غفلت باشند واقعه ای بدتر از جنگ جهانی دوم صورت می گیرد وقتی دست بچه کبریت باشد امکان دارد خانه را به آتش بکشاند پس باید کبریت را از دستش گرفت تا خانه از آتش در امان باشد.

-----

وبلاگ بامداد
http://bamdad.blogspot.com/2006/04/blog-post_12.html

به امید آن روز

به کوری چشم دشمنان به خانواده ی نیروهای هسته ای جهان پیوستیم.حال دیگرپاکستان تنها نیست ویک مسلمان هسته ای به هسته ای های جهان افزوده شد وبستربرای ظهورآقا امام زمان آماده تر.به کوری چشم دشمنان دیروزکلی از صداوسیمای میهن آریایی اسلامی آهنگ "ایران" محمدنوری راپخش کردیم وخوش خوشان مان شد درست وحسابی.به امیدروزی که بتوانیم انرژی هسته ای را درتمام شئونات زندگی مان به کارگیریم.به امید روزی که یکایک آحاد ملت درصحنه درمستراح خانه اشان یک آفتابه ی هسته ای داشته باشد.رییس جمهوررجایی وارمندناک نتوانست نفت را روی سفره همه امان بیاورد امیدوارم انرژی هسته ای رابتواندسرسفره ی همه بیاورد.خدانیاوردآن روزی را که فقط سران سه قوه وآقا درخانه اشان آفتابه ی هسته ای داشته باشندچنین پدیده ای نه درسال پیامبراعظم صورت خوشی دارد نه درسال پیامبراکرم، فرزانه وفتانه هرپیامبردیگری.دشمن هم خیال نکند که ازحمله اش به میهن آریایی اسلامی می ترسیم.اگرحمله کنندپدرشان را درمی آوریم پدرخودمان هم اگردرآمد خیالی نیست بی روادید به بهشت برین(با فتحه ی روی ب بخوانید) ودرراه بندان پل صراط گرفتارنمی شویم گیرم که اوسا کریم به پیروی از رییس جمهوررجایی وارمندناک برای پل صراط هم دوربرگردان درست کرده باشد.راستی با هسته ای شدن مان قیمت انرژی هسته ای هم پایین آمد.دیگرکسی نمی گویدانرژی هسته ای دویست تومن بسته ای.انرژی هسته ای دوزارونیم بسته ای.پیش به سوی آفتابه هسته ای.ایران شده هسته سرا مهدی بیا مهدی بیا.

------

وبلاگ موومان پتح م لرد شارلون
http://sharlunika.com/sharsi/?p=851


ما افتخار می‏کنیم!

اکنون می‌توانيم هر جای دنيا می‌رويم با افتخار سرمان بالا بگيريم و جار بزنيم که ايرانی هستيم! ما به همت متخصصان جوان‌مان صاحب تکنولوژی بمب اتمی، ببخشيد هسته‌ی صلح‌آميز هستيم. به قول آقای آقازاده در کارخونه‌های ما کيک زرد اسهال، نه استحال، آها استحصال می‌شود. و به قول رئيس جمهور عزيز، خودِش هم کيک زرد خامه‌ای.
ديشب برنامه‌ی حضرات را به صورت مستقيم نگاه کرديم. سی-ان-ان هم می‌خواست به صورت مستقيم برنامه را پخش کند و مرتب داشت اعلام می‌کرد. بی‌نواها نمی‌دانستند ايران چه وضع‌ای است. اول دو-سه جزء قرآن را ختم کردند، اين مسئولان سی-ان-ان فکر می‌کردند مثل جاهای ديگر است که طرف می آيد در عرض يک ربع خبر را اعلام می‌کند و تمام. بعد از قرآن يک عده آمدند سرود بخوانند. و البته شانس آوردند که نخواستند دعای فرج هم بخوانند.
اما قشنگ‌ترين قسمت برنامه يک عده بودند که با لباس‌های محلی مناطق مختلف ايران آمدند و هيچ چيزی جز الله اکبر بلد نبودند بگويند. يک سری حرکات ژانگولری هم انجام می‌دادند و مرتب الله اکبر می‌گفتند. من ياد روی پشت‌بام رفتن‌های ساعت نه شب افتادم! يک عده هم در سالن قاطی کرده بودند که اوضاع چه جوری است، مشت‌شان را هم تکان می‌دادند. يک عده‌ی ديگر مانده بودند چه کار کنند. خوشمزه‌گی‌اش اين است که يک تعدادی‌شان برگشته‌اند به فضای اوايل دهه شصت، يک عده ديگر تغيير کرده‌اند و حسابی خر در چمن شده ماجرا.
يک مجری خوش صورت‌ای هم در تهران بود که اعلام کرد صدای‌اش را از تهران، پايتخت مهر و محبت، صلح و دوستی می‌شنويم.
ولی به نظرم از همه‌ی ماجراها خنده‌دارتر، رفسنجانی بود که قبل از همه به يک خبرگزاری، خبر مسرت‌بخش را اعلام کرده بود!
به نظرم اين نمايش را راه انداختند که به نيروهای داخلی خودشان بگويند که ما اکنون به فن‌آوری صلح‌آميز هسته‌ای (که حق مسلم ماست) دست يافته‌ايم و می‌توانيم با عزت و افتخار برويم مذاکره کنيم.

--------

وبلاگ سايه
http://sayeh.nevesht.net/?p=567

کیک زرد


مملکت امام زمان است دیگر،
ملتش این روزها با پدیده ای روبرو شده‌ که تا چند وقت پیش اسمش را هم نشنیده بود، اما امروز می داند که این پدیده ی عزیز حق مسلم‌اش بوده و اصلا در تمام این سال ها منتظر و مشتاق این حق بوده و به یمن رسیدن به آن جشن و پایکوبی در جای جای میهن اسلامی-اتمی برقرار است.
کیک زرد همگی مبارک!
نوش جان دولت مهرورز انشاالله!


----------------

وبلاگ راه من: زنده ام که روایت کنم
http://www.rah-e-man.com/archives/000295.php


داریم می‌آییم!

با عنایت خداوند متعال و برکات وجود مطهر، ملت غیور، شهید‌پرور، دانشمند، هنرمند، ورزشکار و مسلمان! ایران به مهم‌ترین حق مسلم خود در ۲۵۰۰ سال گذشته دست یافت، بر این اساس تنها یک حق مسلم دیگر باقی مانده است و آن مرگ است!
کورش آسوده بخواب، ما داریم می‌آییم!

پی‌نوشت: ببینم حالا دیگه آب و برق و تلفن مجانی میشن؟


---------

وبلاگ زیتون
http://z8un.com/archives/2006_04.html#001807


از خوشحالی غش کنم؟

دستیابی به "چرخه‌ی کامل هسته‌ای" را به عموم مسلمانان و شیعیان جهان صمیمانه تبریک می‌گویم!
لازمه یک‌بار دیگه از خوشحالی غش کنم؟
- نه ولش کن، همین تبریک گفتن کافیه. بشین وبلاگتو بنویس.