19 November 2005

لیلا جدیدی

برای ملاها، همه راهها به نا کجا آباد ختم می شود

صدای حرکت عقربه های ساعت همچون ناقوس مرگ، نزدیک شدن روز سرنوشت ساز را به حکومت ولایت فقیه هشدار می دهد. از این رو، ملاها به تکاپو افتاده و برای فرار از سرنوشت پست و خواری که در پیش رو دارند، از بالا رفتن از دیوار راست تا در رفتن از سوراخ موش را امتحان می کنند.

از یک سو، لاریجانی به طور محرمانه پیشنهاد تعطیل غیر علنی تاسیسات اصفهان را می دهد و از سوی دیگر با تکذیب آن، خواهان آغاز گفتگو با سه کشور اروپایی می شود اما وقتی پاسخ منفی می گیرد، دست به دامان روسیه، یکی از قلدرترین باجگیران از جمهوری اسلامی می شود تا جلسه ای با سران اروپایی در آن کشور ترتیب دهد. دبیر شورای عالی امنیت رژیم در این امر هم به ظاهر، به گفته یک دیپلمات اروپایی، به خاطر "دور بودن مسافت با مسکو"، ناکام می ماند.

گزارش ارایه شده اخیر از جانب آقای البرادعی وخامت اوضاع را برای رژیمی که شهرت به سزایی در فاشیسم مذهبی و تروریسم دارد و همزمان به دنبال ساخت بمب اتمی نیز است، غیر قابل تحمل می کند.

مدیر کل آژانس انرژی اتمی، در آستانه نشست شورای حکام این آژانس برای بررسی پرونده هسته ای رژیم، در گزارش خود می گوید:"یافته های جدیدی وجود دارد که از وجود تجهیرات و تکنولوژی دو منظوره در ایران حکایت می کند، تکنولوژی ای که هم می تواند برای طرحهای نظامی و هم غیر نظامی بکار رود." آقای البرادعی مودبانه ابراز می کند که رژیم در ابراز صداقت تاخیر کرده است یا به عبارت دیگر، تا به حال دروغ گفته است. البرادعی همچنین به اسنادی که بیانگر ریخته گری و ماشین کاری فلز اورانیوم ضعیف، طبیعی و غنی شده می باشد اشاره کرده که برای ساخت بمب هسته ای بسیار مفید است.

دوران پیشبرد اهداف با دروغ و تزویر برای رژیم به پایان رسیده است. هیچ اقدامی جز تسلیم کامل نمی تواند ملاها را برهاند. تسلیم کامل داوطلبانه یا اجباری که شورای امنیت برای آن تعیین می کند
.
ایران نبرد
http://www.iran-nabard.com//