13 March 2008

تحریم انتخابات، رای به عدم مشروعیت رژیم است

خواست مردم
ایرانی آزاد، آباد و دموکراتیک است.
این امر با وجود استبداد مذهبی ولایت فقیه ممکن نیست.

تحریم انتخابات، رای به عدم مشروعیت رژیم است

جعفر پویه
http://www.iran-nabard.com
ایران نبرد



تنور انتخابات در رژیم ولایت فقیه آنچنان سرد است که مجریان این نمایش مضحک را به ذات الریه سیاسی مبتلا کرده است. به همین دلیل خامنه ای، ولی فقیه رژیم به میدان آمد تا با توصیه های خود اندک رونقی به آن بدهد و با دلداری و ترساندن از دشمن خارجی، عده ای را به پای صندوقها بکشاند. او مهمترین مساله را ضرورت "حضور گسترده" مردم در نمایش حکومتی اش دانست. دلیل درخواست این حضور گستره نیز آنست که رژیم انتخابات را نه تعیین نماینده منتخب مردم بلکه، بیعت با رهبری و رای به منتخبین او می داند.

به همین دلیل، اقشار گوناگون مردم با توجه به بی معنی بودن انتخابات، درخواست پایوران آن برای بیعت با ولی فقیه را پس زده و حاضر به شرکت در آن نیستند.

با همه این احوال باز برای گرم کردن این تنور فرسوده، تعدادی نیم‌سوز دست دوم خود را به سوخت آن تبدیل کرده اند تا مگر اندک گرمی ای به آن بدهند. اما این دلقکهای رژیم ولی فقیه و پادوهای ناچیز دست چندم زحمت بیهوده می کشند تا با مشاطه گری، چهره کریه استبداد مذهبی حاکم را مقبولیت ببخشند. آنانی که به مردم توصیه می کنند به پای صندوق رای بروند، امر ولی فقیه نظام را اجابت می کنند. دست آنها در دست قاتلان جوانان مردم ایران است. آنها با رای خود به دستگیری دانشجویان و حبس و شکنجه آنان مشروعیت می بخشند، آنها قتل زنان در بازداشتگاه های رژیم، ضرب و شتم جوانان در خیابانها، اعدام در ملاء عام و شلاق زدن کارگران را تایید می کنند، آنان دستگیری خبرنگاران و وب لاگ نویسان و محکومیت به اعدام آنان، سرکوب زنان در خیابانها و دستگیری و زندانی کردن آنها را مشروعیت می دهند.

آنان تظاهرات هزاران دانشجو در تهران، شیراز، شاهرود و دیگر شهرهای ایران را نادیده می گیرند.
آنها تلاش زنان برای دستیابی به حقوق برابر و صدای حق طلبی آنان را سرکوب می کنند.
آنها تظاهرات هزاران کارگر و صدای گرسنگی کودکان آنان را به نفع ولی فقیه خفه می کنند.
آنها تلاش پیوسته اقشار مردم ایران برای دموکراسی و رهایی از زیر بار ظلم و جور عمال استبداد مذهبی ولایت فقیه را ندیده و به آن وقعی نمی گذارند.

خواست مردم ایرانی آزاد، آباد و دموکراتیک است. این امر با وجود استبداد مذهبی ولایت فقیه ممکن نیست. باید به هر شیوه ممکن به آنها فهماند که مشروعیت ندارند. تحریم انتخابات رای به عدم مشروعیت استبداد مذهبی حاکم است.

رای دهندگان - به هر دلیلی که باشد - در جبهه ولی فقیه و علیه جنبش آزادیخواهی مردم عمل می کنند.