7 December 2005

بصير نصيبي

ای احمدی نژاد اگر امام زمانی بگو...

اين روزها نواری از احمدی نژاد دست به دست می چرخد، که منبع تکثير آن خود رژيم است ؛ نه اينکه رژيم به سايت های وابسته به خودش که پنهانی عمل می کنند فرمان داده باشد که اين نوار را پخش کنند ؛ نه اين نوار ويدئو را سايت امنيتی ، بازتاب که فرمانده سپاه پاسداران سابق ودبيرتشخيص مصلحت نظام آنرا می چرخاند تکثير کرده است . اپوزسيو ن خارج نشين هم که انگار اولين بار است که در يک حکومت مدرن و مترقی، که همه رفتار هايش با موازين امروز دنيا هماهنگ است يک اتفاق غير معمول رخ داده ، تندو تند دارد اين نوار ويدئو را باز پخش می کند، در سايت ها می گذارد، با ايميل به اين طرف وآنطرف می فرستد .

برخی از سايت های خارج نشين پيرو خط استحاله هم بشدت فعال شده اند، پيک نت هم که بعد از شکست معين به رفسنجانی دل خوش کرده بود (همان رفسنجانی که جناب رهبر ، خطرناک ارزيابيش کرد و سرش را شيره ماليد ) حالا از هر فرصتی بهره می برد تا به مردم بفهماند که اگر پشت قاتل شرفکندی را خالی نمی کردند قاتل سامی وقاسملو به ميدان نمی آمدو آبروی ايران اسلامی ! برباد نمی رفت.

من نمی دانم احمدی نژاد با خاتمی ، خاتمی با ناطق نوری، ناطق نوری با کروبی؛ مهاجرانی با لاريجانی،لاريجانی با شمس الواعظين ، شمس واعظين با شريعتمداری و... ديگر سردمداران وسياست بازان حکومت آحوندها با هم چه فرقی دارند اما اين را خوب می دانم که آنچه دوام اين حکومت را باعث شده همين بخش بزک شده رژيم است. اگر رژيم ناطق نوری را به ميدان فرستاده بود (چنانچه صلاح می ديد همين کار را می کرد، هندوانه هايی که خاتمی وباندش 8 سال زير بغل مردم محروم ما گذاشتند معيار نيست ) چه بسا تا حالا گورش را گم کرده بود.، اين را من نمی گويم آقای حجاريان ايدوئولوگ حکومت که همرزمان امنيتيش قصد جانش را هم کردند به صراحت گفت :

اگر ما حاتمی را نياورده بوديم ساقطمان کرده بودند( نقل به مفهوم)

در اين سالها احزاب وجريان ها ونشريات استحاله گر خارج نشين از سخنان گوهر نشان آقای خاتمی لذتی وافرمی بردند البته سخنان اين جناب را در تاکيد بر ضرورت پيروی از ولی فقيه ، تملق از مقام رهبری ، ستايش از جلاد اوين ، تمکين از حکم حکومتی ، دستور به مامورين بسيج برای مقابله با دانشجويان وضرب وشتم مردم معترض وماست مالی قتل های حکومت را زير سبيلی رد ميکردند اما انشا های مردم رنگ کن وفريبکارانه وی را برجسته مي نمودند. يادتان هست در همين سالها حکومت آخوندها ،يک امام جمعه داشت( هنوز هم دارد) به اسم ، حسنی ، همانگونه که الان رژيم حرفهای احمدی نژاد راخود تکثير ميکند، آن زمان هم حرفهای حسنی را می پراکند وحتی سخنرانی های اورا خودشان بصورت کتاب با تيراژ وسيع پخش ميکردند ، من هر وقت مي خواستم به خبرها وتقسير هايی که ماهيت واقعی رژيم را نشان می داد دسترسی بيابم حرفهای حسنی را گوش می دادم وآنگاه که خسته می شدم برای تفريح به شعار ها ی مردم رنگ کن خاتمی روی می آورم . وقتی خاتمی از گفتگوی تمدن ها سخن می گفت، از مدارا وتسامح ، محبت، آزادی دفاع می کردوازهماهنگی دين ودمکراسی دم می زد اين کلمات در دهان وی تبديل به خنده دار ترين واژه ها می شد . اگر تامل کنيم او بود که کاريکاتوری خنده آور از حکومت دينی ارايه می داد نه امام جمعه راستگوی اروميه .

حالا که ج.ا احمدی نژاد را به صحنه کشانده ديگر کمتر سخنان حجت الاسلام حسنی را اشاعه می دهند. در اين شرايط دستمال داران خاتمی قيل وقال براه انداخته اند،که ای داد و بيداد ، صدای پای فاشيست می آيد انگار ،يک رژيم مترقی يک باره وناگهانی فاشيست شده است. اصلا به رويشان نمی آورند که همين آقا،شهردار شهر 15 مليونی تهران بود.

هنرمندان ونويسندگانی که برای فرار از چنگال فاشيست به زير عبای سمبل فساد وتباهی و استبداد پناه گرفتند آيا به هنگامی که اين بچه هيتلرشهرداد شهرشان بود صدای پای اورا نشنيدند ونمی دانستيد که در شهری زندگی می کنند که يک فاشيست طالبانی شهردار ی اش را ميچرخاند؟

مگر از يادمان رفت که خاتمی مترقی! آنگاه که ميخواست به اسپانيا سفر کنند قبل از سفرش يک گروه صد نفره به اسپانيا رفت. اين گروه کارش اين بود که بتواند مشکل سرو شراب در سر ميز شام که سنت در بار اسپانيا بود را از ميان بردارند وسرانجام با حذف شراب به نفع معلاملات گسترده با آخوندها زير عنوان حفظ ارزش های اسلامی اين معضل مهم دنيای معاصر به خوبی وخوشی حل وفصل شد . بله به چنين رئيس جمهوری می گويند مترقی وپيشرو؟

احمدی نژاد ادعا دارد که به هنگام سخنرانی مشعشعانه! اش در مقر سازمان ملل هاله ای نورانی، می بيند و سخنش چنان تاثير گذار است که هيچ يک از مقامات حاضر مژه هم نمی زنند.

مگر ياد مان نيست در جنگ خمينی وصدام، امام زمان با اسب سفيد ش نيروی مشوق سربازان اسلام بود( همان جنگی که آقای خاتمی رئيس تبليغاتش بود)خوب وقتی امام زمان در جنگ به کمک سربازان اسلام می آيد؛ چرا رئيس جمهور محبوب! را در سرزمين کفار تنها بگذارد؟ چرا تعجب می کنيد که حضرت به صورت هاله ای از نور در مقرسازمان ملل حاضر شود وسران کشورهارا در جای خود ميخکوب کند؟ مگر نمی دانيد که روشنفکر انديشمند ما تصوير خمينی را در ماه می ديدودر لابلای قرآن محاسن مبارک حضرت امام را جستجو می کرد بی آنکه کسی اين رفتار را سرزنش کند وآنرا نشانه تحجر و کور ذهنی جامعه روشنفکری ما بداند. رويت محاسن حضرت امام در قرآن همانقدر مضحک بود که رويت هاله ای نورانی به هنگام سخنرانی احمدی نژاد در سازمان ملل متحد؟ حضرت امام هنوز هم ، مجبوبت ومقبوليت دارد البته باند های حکومتی ممکن است گاه برا ی کسب قدرت به جان هم بيفتند، اما همه آنان امام امت وافکار مترقی! اش را باور دارند پس چرا رئيس جمهوری که ميخواهد ارزشهای انقلاب اسلامی که رها آورد حضرت امام بود را تکرار کند ، عقب مانده ومتحجر است ؟ پزشک ويژه سايت پيک نت تشخيص داده احمدی نژاد بيمار روانی است. گويااين پزشک در زمان حيات امام راحل دانشجو بود وحق طبابت نداشت!!. اما می دانيم هنرمندان وابسته به احزاب متمايل به مواضع ضد امپرياليستی امام که گردانندگان سايت پيک نت نيز از آن تبارند بيشترين ستايش ها را نثار مرشد ومراد احمدی نژاد می کردند. به تکه ای از سروده سياوش کسرايی توجهتان میدهم .

دارمت پيام/ای امام/که زبان خاکيانم ورسول رنج/آمدی/ خوش آمدی/...حق ما بگير/دادمابرس/تيغ برکشيده رامکن به خيره در نيام/ حاليا که می رودسمنددولتت بران/حاليا که تيغ دشنه تو میبرد/بزن!

سايت روز که با حضور پنهان هوشنگ اسدی(بهار ايرانی) ونوشابه اميری و حضور علنی مسعود بهنود وسيد ابراهيم نبوی ميچرخد هم وظيفه اش حمايت از باند خاتمی / رفسنجانی/کروبی و...سرکوفت به باند ديگر ، جنتی/احمدی نژاد و.. است. البته اين روزها اينها کلی پکر شده اند. 15 مليون یورو که با دلالی فرح کريمی قرار بود بی درد سر به جيب هايشان بريزند دارد سوخت می شود. دولت هلند ديگر لزومی نمی بيند روی اسب مرده شرط بندی کند هرجه اينا ن می گويند که کمی صبر داشته باشيد؛4سال ديگر باز هم حقه بازهای اصلاح طلب نما به وسط گود مي آيند؛ دولت هلند زير بار نمی رود علاوه براين با تعويض سفير جمهوری اسلامی در پاريس که از باند خودشان بود گويا پول چايی سفارت هم به حد کفايت نمی رسد. از اين لحاظ هم اين جمع همگون دلخور شده اند ،هر چند اگر سردار سازندگی زياد ناخن خشکی نکنند. خوب اين پول ها که برای ارباب پول نيست (تلويزيون آقای کروبی هم بزودی راه می افتدو سهم اين جمع محفوظ است) البته روزی نامه روز به وظايف خودش به خوبی عمل می کند در شبه مقالاتش مرتبا نيشی هم به دولت امام زمان می زند وچند روز پيش در مقاله ای با تيتر درشت ياد آوری ميکرد که 4 ماه گذشته است ودولت به وعده هايش عمل نکرده است .

عجب!! مگر آقای خاتمی رهبر گفتگوی تمدن ها به قول ها و وعده هايش در 8 سال صدارتش عمل کرد که احمدی نژاد به ادعای 4 ماهه اش عمل کند؟، خاتمی شارلاتان مردم را فريب داد وبه پای صندوق رای کشاند ، احمدی نژاد بدون پشتيبانی مردم وبا زد وبند سر از صندوق در آورد. کدام يک از اين دو خطرناکترند ؟ و چرا اينان روز به روز رفتار خاتمی را تعقيب نمی کردند تا بينند به قول هايش عمل می کند ويا نه ؟ احمدی نژاد وخاتمی هر دو نوکر ولايتند چرا دست بوسی احمدی نژاد برجسته می شود اما تمکين ودستمال داری ، تملق وچاپلوسی خاتمی نسبت به رهبر عظيم الاشا ن را برويشان نمی آورند؟

اينان در انتظارند که طرح بی کفايتی رئيس جمهور را به مسجد (مجلس شورای اسلامی )دست نشانده ولی فقيه ببرند تا بلکه او وباندش را از ميان بردارندوبار ديگر دارودسته خاتمی از کنار گود به ميدان بيايند و بار ديگر اينان مردم را بچاپند وگرنه مگر خاتمی صاحب اختيار بود؟ خودش که می گفت تدارک چی ای بيش نيست وحاميانش هم که سرانجام به ناچار اعتراف می کردند که بی عرضه وبی لياقت و بی کفايت است .

آنروز که می گفتيم که واژه های چپ وراست وميانه و اصلاح طلب ، اصولگرا، وديگر واژه های متداول دنيآی سياسی هيچ قرابتی با جمهوری اسلامی ندارد البته دلالها وکارچاق کن های سياسی / فرهنگی روی ترش می کردند . حالا برای هر ساده انديشی هم مشخص است که ج.ا يک حکومت مافيايی/ فاشيستی است که کشورهايی اروپايی ، ودکانداران سياسی برای اينکه توجيهی برای همکاری با آن به دست بياورند اين تقسيم بندی ها را برايش جا انداختند و خودشان را هم پيرو جناح اصلاح طلب ، نماياندند. تصور می کنم هر فرد ی که منافع ای در حکومت آخوندها ندارد بعد از 27 سال تجربه درد ناک استقرار ح.ا بپذيرد که اين حکومت ارتجاعی ، در کليت آن ضد انسان ،ضد مدرنيته ،واپسگرا ، فناتيک ؛ آدمکش وآدمخوار است. رئيس جمهور انتصابی اش چه خاتمی باشد چه رفسنجانی وچه احمدی نژاد .

اما برای آنان که سقوط اين جانيان را طلب می کنند؛ وضعيت امروز جمهوری اسلامی وحکومت از درون پوسيده ولايت فقيه با حضور احمدی نژاد خود بهترين شرايط را فراهم آورده است آيا از اين فرصت طلايی به خوبی بهره می گيريم ؟

حاميان حکومت خوب دريافته اند که با وجود احمدی نژاد سقوط ج.ا شکل واقعيت به خود گرفته است ميخواهند بلکه آقا را برسر عقل بياورند و تا عذر اين جان نثار بارگاه را که چهره ای بدون رتوش از جمهوری اسلامی ارايه می دهد را بخواهد ورفسنجانی اين روباه مکار وحيله گر را بجايش بنشاند .

می گويند احمدی نژاد قدش کوتاه است يک متر چند سانت بايد قد قاتل باشد تا مورد پذيرش قرار بگيرد ومجوزبرايش صادر کنند ؟

سيد ابراهيم نبوی در گفتکو با راديو فردا می گويد:

دست وصورتش را نمی شويد.

آقای نبوی خود به هنگام تسويه دانشگاه زير عنوان انقلاب فرهنگی چماقدار دار ودسته سروش بود. لابد وقتی برای ضرب وشتم دانشجويان اعزام می شد دست و صورتش را با گلاب شستشو می داد تا هم نظافت را رعايت کرده باشد و هم از اجر اخروی بهره ببرد.

می گويند احمدی نژاد بي ريخت وبد لباس است اسمش را گذاشته اند ميمون نژاد.

رژيم اگر بماند برای دوره بعد يک قاتل خوش تيپ وخوشگل وخوش قواره وخوش پوش را به مسند می کشاند تا اختلاف جزيی اش با اپوزسيون مترقی! برطرف شود.

آقای شجريان هفته گذشته يک کنسرت چند روزه در تهران برگذار کرد سايت های خارج از کشورمتمايل به حکومت خود اعتراف می کنند که طی سالهای گذشته (چرا نمی گويند در دوران 8ساله صدارت خاتمی؟) استاد از صحنه محروم بود . مکان کنسرت را هم که می دانيد، سالن وزارت کشوربا اجازه وزير کشور احمدی نژاد يا به قول آقای کروبی دولت طالبانی / امنيتی احمدی نژاد در اختيار گروه شجريان قرار داده شده است. اگر پر وبال دادن به هنرمندان معيار قضاوت باشد ، خوب دولت احمدی نژاد که هنرمند نواز تر از خاتمی است . ( البته سينه چاکان آقای شجريان هم که ميخواستند ، از وی يک شخٍصيت ضد حکومت بسازند؛ رو دست خورده اند)

بياد داريم که جناب حجازی مداح برجسته معاصر به هنگام پا منبری يکی از سخنرانی های خمينی ميکروفون را در اختيار گرفت وفرياد زد:

ای آقا اگر توخود امام زمانی بگو.

البته خمينی خوف کردوکمی عقب نشست؛ صلاح ديد نايب امام بماند هرچند مداح خودرا از انعام محروم نکرد .

.اما ديگر وقت ظهور اما م زمان فرارسيده است نقشه راهش هم فراهم است . محل افامتش هم ( چاه جمکران ) شناسايی شده بيش از اين امت تشنه ظهور را در انتظار نگذاريد آقای حجازی بفرمايید بالای منبر، خود اين سئوال را اعلام کنيد:

ای احمدی نژاد اگر امام زمانی بگو...


5 دسامبر 2005 زاربروکن / آلمان
تلفن39224 -681- 0049
http://www.cinemayeazad.blogspot.com/
cinema-ye-azad@t-online.de


...........................................................................
http://www.didgah.net/ سابت دبدگاه