30 August 2007

الف- بیقرار: با اسامی بخشی از جانیان و خون اشامان جمهوری اسلامی آشنا شوید


اسامی بخشی از جانیان و خون اشامان جمهوری اسلامی


ایران- تهران الف- بیقرار
.....................



آژانس خبری کورش


هرگاه که اسم جمهوری اسلامی بمیان میاید ، چند مشخصه بعنوان صفتهای تکان دهنده این نظام و عناصری بعنوان نمادهای مجسم این رژیم بدنبال آن بر اذهان متبادر میگردد مثل : قتل ، اعدام ، شکنجه ، قطع دست و پا ، سنگسار ، فساد ، فحشا ، اعتیاد گسترده و قتل عام جمعی روشنفکران و دگر اندیشان چون قتلهای زنجیره ای ، کشتار زنان بخت برگشته ، خیابانی در مشهد و کرمان وتهران و... بعنوان قربانیان این رژیم ، مزایده دخترکان و زنان این سرزمین در کشورهای آنسوی خلیج تا ابد فارس ، توسط ملایان ، دزدیها و غارتگریهای چند صد میلیارد دلاری توسط اقاها وآقازاده ها ، حمایت بی چون و چرا از تروریسم جهانی دراقصی نقاط جهان بعنوان بانک مرکزی تروریسم ومزرعه رشد تروریسم انتحاری و... همه وهمه از خصیه های رژیمی است که بیست و هفت سال است سایه شومش بر اسمان سرزمین مقدسمان ایران سایه افکنده و در طی این مدت هیچ ارمغانی جز جنایت و خیانت وخونریزی و چپاولگری را همراه نداشته است
اسامی افرادی که ذیلا ملاحظه میکنید ، بخش بسیار کوچکی از عناصر باندمافیائی جمهوری اسلامی است که دستشان تا مرفق به خون این ملت آلوده میباشد . البته در میان اسامی یاد شده بعضی افراد پلید چون اسد الله لاجوردی ملعون به درک واصل شده و جسد او نیز بخش ناچیزی ازخاک مطهر این سرزمین را آلوده نموده ، اما در میان این افراد هنوز بسیاریشان در قید حیات ننگین خود بسر میبرند که لیست اسامی آنها همراه با توضیحات مختصر در اختیار شما هموطنان عزیز قرار میگیرد .
تذکر ضروری :

لا جوردی ، سردژخیم پلید اوین ، بارها گفته بود :

((تصور نکنید روزی سازمان خواهد آمد و در سلولها را به روی شما باز خواهد کرد . قبل از چنین اتفاقی همگی شماها مرده اید . برای هر سلولی چند نارنجک در نظر گرفته ایم . ))

منظور مورد اشاره لاجوردی ملعون از سازمان ، همان سازمان مجاهدین خلق بوده است

قبل از ذکر اسامی شماری از دست اندرکاران و شکنجه گران و عاملان اعدامها در جریان قتل عام ضرورتا بایستی اشاره کنیم که اسامی حاضر تنها بخش کوچکی است از دست اندرکاران و حاضران رویت شده در صحنه ها توسط شماری از زندانیان باقی مانده است .


اسامی تعدادی از دست اندرکاران و شکنجه گران در جریان قتل عام


مسئولان و آمران اصلی قتل عام زندانیان در اوین وگوهر دشت


1 -آخوند جعفر نیری : رئیس دادگاههای انقلاب اسلامی تهران و رئیس هیئت کمیسیون مرگ

2 مرتضی اشراقی : دادستان ضد انقلاب تهران ، از اعضای اصلی کمیسیون مرگ ((فوت شده ))

3 آخوند ابراهیم رئیسی : معاون دادستان تهران و از اعضای اصلی کمیسیون مرگ

4 آخوند اسماعیل شوشتری : رئیس سازمان زندانها و از اعضای اصلی کمیسیون مرگ وی بطور مستقیم در تصمیم گیری اعدام زندانیان نقش داشت و به پاس این خدمات رفسنجانی وی را وزیر دادگستری کابینه خود در سال 68 نمود و بعدهم با همین سمت در کابینه خاتمی بود .

5 آخوند محمد ریشهری : وزیر اطلاعات وقت و از مسئولان و آمران اصلی قتل عام

6 حسن حبیبی : وزیر دادگستری وقت و از مسئولان و آمران اصلی قتل عام

7 محمد موسوی خوئینیها : دادستان انقلاب کل کشور((وقت)) ، یکی از بالاترین آمران قتل عام ، خمینی جلاد حکم قتل عام زندانیان سیاسی را به همین شخص ابلاغ کرده بود . وی مدیر روزنامه سلام هم بود .

8 عباس عبدی : معاون دادستان انقلاب کل کشور((وقت)) ، سخنگوی دانشجویان ((خط امام )) در جریان گروگانگیری دیپلوماتهای آمریکایی در تهران . وی از سال 69 سردبیر روزنامه سلام و در سال 70 سردبیر هفته نامه بهار بود.

- آخوند ابوالحسن شیرازی ، امام جمعه مشهد

- یکتا، نماینده وقت خمینی در صومعه سرا

- صفری ، فرمانده وقت سپاه در منطقه جنوب

- آخوند واعظ طبسی ، نماینده خمینی و خامنه ای در مشهد

- رحمانی ، استاندار وقت باختران

- شاد نوش ، استاندار وقت چهار محال بختیاری

- شیخ عطار ، استاندار سابق آذربایجان غربی و معاون فعلی منوچهر متکی

- بهزادی ، رئیس آموزش و پرورش وقت استان گیلان

- حسین شریعتمداری : سرپرست روزنامه کیهان و نماینده خامنه ای در این موسسه از مسئولان زندان قزلحصار در سال 64

- محمد داوود ابادی با نام مستعار محمد مهر آئین : نایب رئیس کمیته ملی المپیک رئیس فدراسیون ورزشهای رزمی ، رئیس فدراسیون جودو و رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین ، مسئول لجستیک وزارت سپاه . او مسئول شعبه 7 اوین و از شکنجه گران اصلی آن جا بود . لاجوردی چندین بار گفته بود که وی ستون دادستانی میباشد .

- فاضل : عضو هیات علمی دانشگاه ملی ((بهشتی )) سرباز جوی شعبه 7 اوین مسئول شکنجه افراد تیمهای عملیاتی ، بازجوی منیره رجوی و همسرش

هم چنان که ملاحظه میکنید در میان این عده از امام جمعه گرفته تا وزیر و وکیل و استاندار و رئیس آموزش وپرورش و نایب رئیس کمیته المپیک و عضو هیات به اصطلاح علمی دانشگاه دیده میشود . یعنی در سیستم خمینی شرط اول قدم اثبات وفاداری به او ، شلیک بر مغز و قلب مجاهدین و زندانیان سیاسی بود . و صد البته که این تعداد فقط نمونه هایی از این دستگاه جهنمی شقاوت وسفاکی است .

9 – موسی واعظی : از مسئولان وزارت اطلاعات در زندان اوین – با نام مستعار زمانی ((حاجی زمانی )) ، از فعالترین عناصر در قتل عام زندانیان در سال 67 بود . وی ازمقامات بالای وزارت اطلاعات میباشد و از سال 68 به بعد با حفظ سمت در وزارت اطلاعات رئیس اوین شد .

10 – آخوند سید حسین مرتضوی : رئیس وقت زندان اوین – از عوامل اصلی درسرکوب شکنجه و اعدام زندانیان تا بعد از قتل عامها ، وی کاندیدای نمایندگی مجلس از زنجان بود .

11- شیخ محمد مغیثه ای : رئیس وقت زندان گوهر دشت – وی با نام مستعار ناصریان در ابتدا بازجوی سابق شعبه 3 اوین بود . از سال 64 دادیار قزلحصار وسپس گوهر دشت شد . سال 66 رئیس زندان گوهر دشت بود . وی فعالترین عنصر در قتل عامهای گوهر دشت در سال 67 بود . از سال 69 بازپرس در دادستانی انقلاب اسلامی ((واقع در خیابان معلم )) بوده است .

12- مبشری : از حکام شرع اصلی و قدیمی اوین . درزمان قتل عامها در بعضی از دادگاهها که بنا به دلایلی نیری نمیتوانست شرکت کند به جای اوشرکت میکرد .

13- احمد پور محمدی : از مسئولان اصلی و مهم وزارت اطلاعات رژیم – وی از مسئولان اصلی هیات مرگ بود . پور محمدی سابقه طولانی در سرکوب و شکنجه زندانیان سیاسی داشته و از قساوت زیادی برخوردار است ((احتمالاهمین مصطفی پور محمدی وزیرکشور فعلی باید باشد)) .

14- محمد شریف زاده : معروف به محمدی ، مسئول حفاظت دادستانی و مسئول تیم ضربت در بند 209 زندان اوین – وی مدیر کل معاونت امنیت داخلی وزارت اطلاعات کابینه خاتمی ، یکی از جانی ترین عناصر رژیم آخوندی است که در قتل عامهای سال 67 مستقیما شرکت داشته است .

15 – مجتبی حلوائی : معاونت انتظامی اوین – از نفرات اصلی اجرا کننده اعدامها بود وی از پاسداران و شکنجه گران قدیمی اوین میباشد که در کنار لاجوردی جنایات بسیاری علیه زندانیان مرتکب شده است . حلوائی سپس مسئول انتظامی و امنیتی زندان شد و در جریان قتل عامها نقش اصلی را درانتخاب زندانیان برای بردن به دادگاه و اعدام داشت . (معاون فکور رئيس جنايتکار سياهچال اوين)

16- محمد توانا : سربازجوی وزارت اطلاعات – از زمانی که به کمیته مشترک رفت نامش به ((34)) تغییر کرد .

17- فا تحی : مسئول اطلاعات کرج – سرشکنجه گر کرج مستقر در زندان گوهر دشت عضو هیات قتل عام برای متهمین دادستانی کرج که نقش فعالی در قتل عام زندانیان محکوم کرج داشت .

18- نادری دادستان وقت کرج . امضا کننده حکم اعدام کرجیها در قتل عام زندانیان گوهر دشت .

19- مرتضی صالحی : با نام مستعار صبحی از سال 61 تا 64 رئیس زندان گوهر دشت بود مبتکر انواع شکنجه های ضد انسانی که اغلب منجر به مرگ و یا دیوانگی زندانی میشد . از عوامل اصلی تجاوز به زندانیان در گوهر دشت بود . صبحی مدتی بر کنار شد .ولی در سال 68 دوباره به ریاست زندان گوهر دشت رسید . وی از نزدیکان لاجوردی بود .

20- پیشوا نام ((مستعار)) سرباز جوی شعبه یک اوین – از عوامل اصلی شکنجه ، اعدام و تجاوز به زندانیان است . پیشوا در ابتدا سربازجوی شعبه یک اوین بود . اما از سال 68 رئیس زندان اوین شد . او یکی از کثیف ترین بازجویانی است که دارای پرونده های متعدد غیر اخلاقی میباشد . . پیشوا نیزاز نزدیکان لاجوردی ملعون بود .

21- فکور : از بازجویان اصلی شعبه 7 اوین در سال 64 مدتی رئیس زندان اوین بود فکور از عوامل اصلی شکنجه و اعدام و تجاوز به زندانیان میباشد .

22 – فروتن از مسئولان زندان اوین و گوهر دشت در سالهای 64 و 65 مدتی رئیس زندانهای اوین و گوهر دشت بود .

23- میثم : از مسئولان زندان اوین – وی مدتی مسئول زندان عادل اباد شیراز بود . از سال 63 تا 65 مسئول زندان قزلحصار شد، در اواخر سال 65 به ریاست زندان اوین رسید . وی از عوامل سرکوب و شکنجه در تهران وشیراز بوده است .

24- اسلامی : سرباز جو شعبه 7 اوین – از شکنجه گران اصلی اوین ، مسئول شکنجه ، کشتار و تجاوز به زندانیان بود . زندانیان زیادی را در زیر شکنجه به قتل رسانده است .

25- راوندی : از حکام شرع دادگاههای اوین – وی از عناصر اصلی در دادن احکام اعدام وشکنجه زندانیان بود

26- حسین زاده : مدیر داخلی زندان اوین : وی از عناصرمرتجع در زمان شاه و از همان سالها جزو دارو دسته لاجوردی بود . از سال 60 مدیر داخلی زندان شد و از عناصر فعال در جریان قتل عامها در اوین بود .

27- سید مجید ضیائی : دادیار زندان اوین – از بازجویان قدیمی اوین و از عاملین شکنجه . و اعدام و تجاوز میباشد . او در زمان قتل عامها دادیار زندان بود و بعد از قتل عام دوباره باز جو شد . سید مجید مسئول بازجوئی از کسانی است که در ارتباط با سازمان مجاهدین دستگیر میشدند . هم چنین مدیریت ساختمان دادستانی در قسمت اسایشگاه اوین را داشت . وی بازجوی مجاهد شهید مهرداد کلانی ، هنگامی که بخاطر دیدار با گالیندوپل دستگیر شد، بوده است ، مهرداد در نامه اش به کاپیتورن به او اشاره کرده است .

28- جوهری فرد : از مسئولان زندان – با نام مستعار مهدوی . او تا آخر سال 64 ریاست زندانهای دادستانی در تهران را عهده داشت وی از تجار بازار میباشد . و از نزدیکان لاجوردی بود . از سال 68 رئیس زندان قصر بود .

29- محمد خاموشی : از مسئولان سرکوب و شکنجه . وی در گذشته مسئول واحد یک زندان قزلحصار و معاون زندان بود . در همان زمان مسئولیت ((قبر )) های قزلحصار را به عهده داشت . افراد زیادی در آن جا به ناراحتیهای روانی دچار شدند . وی بعدا از مسئولان گمرک مهرآباد شد.

30- مجید قدوسی : از مسئولان سرکوب و شکنجه . از پاسداران قدیمی اوین و از عوامل شکنجه و اعدام وتجاوز به زندانیان میباشد . وی از سال 63 تا 65 مسئول آموزشگاه اوین بود و سپس حکم دادیاری گرفت

مجید قدوسی مدتی مسئول گرفتن مصاحبه از زندانیان بود . او در سال 68 مسئولیت استادیوم آزادی را بعد از شورش مردم در این استادیوم بعهده گرفت .


اسامی برخی پاسداران و شکنجه گران و دست نادرکاران قتل عام در اوین

31- قاسم کبیری : معاون رئیس زندان اوین – وی از پاسداران قدیمی اوین ، مدتی معاونت آموزشگاه و مدتی نیز در بند 325 قدیم مشغول بکار بود . در سال 67 وی معاون رئیس زندان اوین بود . قاسم کبیری از جمله در سال 71 یک زندانی عادی را زیر ضربات مشت و لگد خود کشت .

32- ابراهیمی : رئیس دادگاه اوین

33 – حاج مهدی : مسئول آموزشگاه اوین – وی از مسئولان سرکوب و ضرب و شتم زندانیان بود . وی از سال 60 نقش مستقیمی در سرکوب وشکنجه زندانیان داشت . حاج مهدی همچنین در مراسم حج سال 66 که منجر به کشته شدن صدها نفر در مکه شد .

نقش مستقیمی داشت و از عناصر تحریک کننده به وجود آمدن آن فاجعه بود .

34- حمید کریمی : از پاسداران قدیمی اوین ، مدتی در آنجا بازجویان را در شکنجه زندانیان یاری میکرد . در سال 61 معاونت آموزشگاه اوین را بر عهده داشت . در سال 68 مسئول ورزش در اوین شد و با حفظ سمت مسئول استادیوم امجدیه نیز بود .

35 – قاسمی : معاون آموزشگاه در زندان اوین – وی معروف به مهندس بود.

36- محمد صادقی : از مدیران زندان اوین – معاون آموزشگاه اوین تا سال 65 و بعد از آن در مدیریت اوین نقش فعال داشت .

37- رحیمی : پاسدار زن ، مسئول کل بندهای زنان زندان اوین – وی نظر دهنده در مورد اعدامهای اوین بود رحیمی یک پاسدار زن 45 ساله در بند زنان اوین بود . او به دلیل خوش خدمتیهایش از پاسداری در سالن ملاقات ارتقاء پیدا کرد و مسئول کل بندهای زنان شد . در کنار او پاسداران دیگری چون فاطمه جباری ، نجفی ، محمدی ، نظری ، علیان و زینتی بودند که در برخورد تند وکینه یی کردن مثل رحیمی بودند .

38- مجید فرلنگ : بازجوی شکنجه گر زندان اوین بند خواهران

39- اکبری : پاسدار زن ، مسئول اسایشگاه بند انفرادی بند زنان – وی نظر دهنده در مورد اعدامهای اوین بود.

40- حاج کربلائی : مسئول ملاقات زندان اوین – وی یکی از نزدیکان لاجوردی بود . وی از تجار بازار و از شرکای کارگاه اوین است . در آن جا در ازای مزد بسیار ناچیزی به زندانیان کار بسیاری از آنان میکشیدند و از این طریق پولهای هنگفتی به جیب میزدند . وی فشارهای زیادی بر خانواده های زندانیان سیاسی و حتی عادی می آورد .

41- حاج ناصر : مسئول بندها و انتقال زندانیان

42- حسنی : دادیار و از شکنجه گران اوین .

43- حداد: دادیار زندان و از شکنجه گران و عوامل سرکوب در اوین .

44- حاج شیرینی : از مسئولان کارگاه اوین .

45- ناصر آقائی : از مسئولان کارگاه اوین

46- حاج مراد : از مسئولان کارگاه اوین

47- عباس تیموری : از مسئولان کارگاه اوین

48- عباس شیرازی : از گروه ضربت دادسرای انقلاب – از عوامل اصلی اجرا کننده اعدامها

49 – عباس فتوت : از پاسداران قدیمی اوین که بعدها افسر نگهبان شد . وی نقش فعالی در قتل عام زندانیان در سال 67 داشت .

50- عباس خزائی : از پاسداران اوین . وی از جمله پاسداران شقاوت پیشه درسرکوب و شکنجه زندانیان بود و در جریان قتل عامها نقش فعالی را داشت .

51- رمضانی : از پاسداران قدیمی اوین . در قسمت آموزشگاه وی نقش فعالی در سرکوب زندانیان داشت و در قتل عام زندانیان در سال 67 نیز فعال بود .

52- مجید سرلک : از پاسداران قدیمی اوین ، مدتی در میدان تیر زندان به زدن تیر خلاص و حمل جنازه اشتغال داشت . وی معتاد به مواد مخدر بود

53- شریفی منش : از پاسداران فعال اوین و عامل اجرائی اعدامها

54- زرین گل : از پاسداران فعال اوین و عامل اجرائی اعدامها از بند 209 بند زندان اوین که متعلق به وزارت اطلاعات است .

55 – محمد الله بخشی : از پاسداران فعال اوین و عامل اجرائی اعدامها

56- محمود : از پاسداران فعال اوین و عامل اجرائی اعدامها .

57- حمزه لاوندی : از پاسداران فعال اوین و عامل اجرائی اعدامها

58- جهانگیر اسماعیلی : از پاسداران اوین و از عوامل فعال در جریان قتل عام

59- محمد الهی : از پاسداران اوین که در بسیاری از اعدامهای قتل عام حضور داشت .

60 – پاسدار هاشم ایلخانی : از پاسداران با سابقه اوین است .

61- پاسدار موسوی : از پاسداران قدیمی و از عوامل سرکوب زندانیان در اوین در قسمت آسایشگاه .

62 – صابری : یکی از پاسداران زن اوین و کسی که زندانیان را شلاق میزد .

63 – حاج رضائی : از پاسداران فعال اوین

64 – حاج امجد : از پاسداران فعال اوین

65- علی رضوانی : ((جیحونی )) از بند 209 زندان اوین از عوامل اصلی اجرا کننده اعدامها

66- عباس خضرائی : پاسدار در آموزشگاه اوین و عوامل اجرائی قتل عام

67 – عطاء فروغی : مسئول بهداری زندان اوین – اجساد زندانیان قتل عام شده را معاینه وشهادت آنها را تایید میکرد .

68 – دکتر میرزائی : مسئول دفتر لاجوردی – اجساد زندانیان قتل عام شده را معاینه وشهادت آنها را تایید میکرد .

69- سید عباس ابطحی : راننده آخوند جعفرنیری حاکم شرع اوین و از عوامل شکنجه و اعدام و تجاوز وی معروف به سید ، سابقا پاسدار محافظ لاجوردی بود . او خواهرش را صیغه لاجوردی کرده بود تا هرچه بیشتر به وی نزدیک بشود .


اسامی برخی پاسداران و شکنجه گران و دست اندرکاران قتل عام در گوهر دشت

70 – عرب : دادیار ناظر در زندان گوهر دشت

71- داوود لشکری : مسئول انتظامی و امنیتی گوهر دشت – وی مدتی نیز سرپرست زندان بود . از شکنجه گران اصلی گوهر دشت که در جریان قتل عامها نقش فعال و مهمی را داشت

72- حمید عباسی : وی از پاسداران سالن 6 اوین بود که نقش اساسی در سرکوب زندانیان داشت . بهمین خاطر ارتقا یافته و دادیار اوین شد. وی یکی از عناصر فعال در قتل عامها در گوهر دشت بود . از سال 68 نیز دوباره دادیار اوین گردید .

73- مجید تبریزی : معروف به مجید لره پاسدار گوهر دشت بود ودر خوش خدمتیهایش در سرکوب و شکنجه زندانیان به مدیریت داخلی زندان ارتقا یافت و در سال 66 به اسایشگاه اوین انتقال یافت .

74- خاکی : مسئول ملاقات گوهردشت مسئول بسیار فعال صحنه اعدام در جریان قتل عامها .

75 – بیات : مسئول بهداری گوهر دشت – از عناصر فعال در قتل عامها بود . در اعدام مجاهد شهید ناصر منصوری که دچار قطع نخاع شده بود ، نقش فعال داشت و اورا به همراه چند پاسدار از بهداری با برانکارد به محل اعدام بردند .

76- مرتضی رویایی ((فرج )) از پاسداران قدیمی گوهر دشت که به سمت افسر نگهبانی ارتقا یافت از عناصر اصلی در قتل عام زندانیان در گوهر دشت بود .

77- علی جاسم : پاسدار گوهر دشت از عوامل اصلی در قتل عامها در گوهر دشت . او به سمت افسر نگهبانی ارتقاء یافت .

78- عادل : مسئول فروشگاه در زندان گوهر دشت . مسئول بردن زندانیان به محل اعدام در جریان قتل عامها بود .

79- مصیب سرلک : از پاسداران فعال در جریان قتل عام زندانیان گوهر دشت

80- حاج خانی : از پاسداران گوهر دشت و از عوامل فعال در جریان قتل عام

81- غلامی : از پاسداران گوهردشت و از عوامل فعال درجریان قتل عام .

82 – جواد : معروف به شش انگشتی ، از شکنجه گران قدیمی زندان گوهر دشت که در زمان قتل عامها کارهای حقوقی قبل ازاعدام را انجام میداد .

83- عباس کولی وند : از پاسداران قدیمی اوین وگوهر دشت در زمان قتل عامها نقش فعالی داشت.

84- شیرازی : از پاسداران فعال گوهر دشت و عامل اجرائی حکم اعدامها

85- داوود : از پاسداران فعال گوهر دشت

86- رضا: از پاسداران فعال گوهر دشت .

87- محمد : معروف به ((گیر محمد )) از پاسداران فعال درگوهر دشت .

88 – ابولفضل : از پاسداران فعال گوهر دشت


مختصری درباره مقامهای رژیم آخوندی

علاوه بر مزدورانی که مستقیما در قتل عام سال 76 دست داشتند ، گزارشهای زیادی از زندانیان در دست است که مقامهای رژیم در سالهای قبل و بعد از آن نیز شخصا در شکنجه زندانیان دست داشته اند . گزارشهای متعدد حاکی از شرکت مستقیم هادی غفاری نماینده مجلس ارتجاع در شکنجه و به خصوص تجاوز به زنان زندانی میباشد .

زندانیان متعددی در بیان مشاهدات خود به هادی خامنه ای ((برادر خامنه ای و نماینده مجلس و صاحب روزنامه جهان اسلام )) و مجید قدوسی فرزند دادستان اسبق کل انقلاب رژیم اشاره میکنند . در میان گزارشهای اسامی بسیاری ار مقامهای رژیم ، حتی
اعضای کابینه خاتمی مشاهده میشود . که به تعدادی از آنان اشاره میکنیم :

- آخوند اسماعیل شوشتری ، وزیر دادگستری رفسنجانی و خاتمی

- مهاجرانی ، معاون پارلمانی رفسنجانی ، وزیر ارشاد و سخنگوی دولت خاتمی

- شمخانی ، قائم مقام سپاه ووزیر دفاع دولت خاتمی

- احمد توکلی ، وزیر سابق کارو نماینده فعلی مجلس

- ابوالقاسم سر حدی زاده ، وزیر سابق کارو نماینده فعلی مجلس

- جواد منصوری ، معاون سابق وزارت خارجه و استاد دانشگاه فعلی

- حسین شهاب الدین ، معاون سابق وزارت نفت

- فخر الدین حجازی ، نماینده سابق مجلس که مورد غضب خمینی قرار گرفت برای اینکه به خمینی گفته بود بگو که تو خود امام زمان هستی

- پاسدار سیف الهی ، فرمانده سابق نیروی انتظامی

- آخوند قرائتی رئیس سازمان مبارزه با بیسوادی