7 August 2006

پرویزهراتی نژاد:


از چماقهای جمهوری اسلامی نبایستی هراسید
بلکه از هویجها بایستی فاصله گرفت



از آن نهراس که های و هوی دارد

از آن هراس که سر به توی دارد


با پیروزی احمدی نژاد و شکست رفسنجانی با وجود اینکه شان پن هم به داد رفسنجانی شتافت سناریوی جدیدی برای سرکار گذاشتن آمریکا و مردم ایران پشت صحنه کلیک خورد. سخنان آتشین احمدی نژاد در ده کوره های ایران در محاصره سپاه قدس و بادی گاردهای دیگر و در کنارش نشان دادن رفسنجانی بعنوان عنصری متعادل و میانه رو نشان از دو خرداد دیگری در ایران است. خاتمی که توانست با ریختن اشک تمساح بیل کلینتن را هیجان زده کرده و در موازای آن طرح ایران اتمی را پیش ببرد اینک به سیاست جدیدی بزک شده است.

به اعتقاد من با وجود اینکه جمهوری اسلامی در ظاهر قضیه بر طبل جنگ می کوبد اما باطن قضیه اینگونه نیست. جمهوری اسلامی یک رژیم کپی کار حرفه ای است. حتی تبلیغاتی که انجام می دهد کپی برداری از نوع غربیست با یک شال سبز سیدی و یا به یک چپری فلسطینی. لذا به اعتقاد من جمهوری اسلامی نه ظرفیت مالی و نه ظرفیت لجستکی و نیروی انسانی جنگ را دارد . از آنجائیکه اینان یاد گرفته اند بهترین دفاع حمله است و با این استراتژی در حال برخورد با مسئله گسترش سلاحهای هسته ای هستند لذا به محمود گفته اند شما برو حرفهای حسن عباسی را با صدای بلند تکرار کن تا ما بتوانیم از تو بعنوان یک لو لو سر خرمن استفاده کنیم.

همزمان رژیم مشغول ساختن آلترناتیو است . آلترناتیوی که از ایران می آید مطالبات مردم را ندا خواهد زد و سیاست رژیم را اجرا خواهد نمود. نمونه آنچه در مدت 8 سال دوره خاتمی انجام پذیرفت. لذا به اعتقاد من بایستی که این خط را شناسائی کرد و همچون چند سال پیش در پی این سیاستها نرفت و اپوزیسیون می بایستی برنامه خود را دنبال کند و نه بدنبال پروژه های رژیم که بروی ما هم جساب باز کرده رفت.

رژیم بیشتر از ما از احمدی نژاد میترسد و برای همین هم وی را مرتب به درقوز آباد می فرستد تا برای هوادارانش که ساعاتی قبل با یک وعده غذا و قدری نان جوین تدارک دیده شده اند سخنرانی کند. احمدی نژاد نه اینکه یک مهره سوخته باشد خیر در نظام فکری جمهوری اسلامی اصلن احمدی نژاد مهره ای نیست .


از چماقهای جمهوری اسلامی نهراسیم بلکه هراسمان بایستی از هویجهای این رژیم باشد.



...................................................

http://www.cyrusnews.com/news/fa/?mi=2&ni=15200

آژانس خبری کوروش