29 November 2006

سابت همبستگي ملی: تكذيب ياوه گويي آيت الله بي بي سی


دفتر اروپايي مجاهدين :

تا وقتي يك مجاهد خلق زنده است
بند از بند اين رژيم خواهد گسست

شب گذشته بخش فارسي راديو بي بي سي دريك خبر مغرضانه و مجعول ادعا كرد وزارت دفاع آمريكا به برخي از اعضاي سازمان مجاهدين خلق ايران آموزش نظامي ميدهد و نيروهاي اطلاعاتي آمريکا در حال استخدام اعضاي سازمان مجاهدين خلق در کمپ اشرف در عراق هستند و از آنجا که وزارت خارجه ي آمريکا سازمان مجاهدين خلق را در فهرست سازمانهاي تروريستي قرار داده, وزارت دفاع آمريکا پنتاگون افراد استخدام شده را براي آموزش به اسراييل مي فرستد!

دفتر اروپايي مجاهدين , با تكذيب ياوه گويي آيت الله بي بي سي كه در پي استقبال عظيم هموطنانمان از برنامه همياري ملي با سيماي آزادي بعمل مي آيد, اعلام كرد :
سازمان مجاهدين خلق ايران نيازمند دريافت آموزش نظامي از هيچكس نيست.كما اينكه بسيار مضحك است كه از يكسو سلاحهاي غنيمت گرفته شده از رژيم آخوندي و سلاحهاي خريداري شده توسط مجاهدين را كه اسناد تمامي آنها موجود است, گردآوري كنند و از سوي ديگر به اعضاء آن آموزش نظامي بدهند!!
فراتر از اين , هيچ ايراني شريف و آزاده, نه در 40 سال گذشته و نه در حال حاضر و نه در آينده , استخدام يك مجاهد خلق را توسط سرويسهاي اطلاعاتي هيچ دولت و هيچ قدرتي در جهان باور نميكند. هدف از اين قبيل اراجيف كه از سوي آيت الله بي بي سي و ديگر استمالت گران و مشاطه گران رژيم پليد آخوندي جعل ميشود تنها تزريق مسكن و روغن مالي به سر و ريش آخوندهاي وحشت زده حاكم بر ايران در فاز انحلال و سرنگونيست .

سخنگوي دفتر اروپايي مجاهدين, تأكيد كرد : سرچشمة دعاوي احمقانه يي از اين قبيل كه برخي اعضاء مجاهدين براي آموزش نظامي به اسراييل فرستاده شده اند , همانا رژيم وحشت زده آخوندي است كه از ماهها پيش در مطبوعات نيروي تروريستي قدس كه در عراق منتشر ميشود در ادامه دجالگريِ پاسدار احمدي نژاد مبني بر محو اسراييل از نقشه جهان , چرخش مداري پيشه كرده و بجاي انتساب مجاهدين به رژيم سابق عراق اكنون در منتهاي استيصال, مجاهدين را وابسته به آمريكا و اسراييل توصيف ميكند و البته مردم عراق پشيزي براي تُرهات رژيم آخوندي ارزش و اعتبار قائل نيستند.

رژيم آخوندي از اين پيشتر براي سرپوش گذاشتن بر پروژه اتمي خود از طريق كانالهاي خود در برخي مطبوعات آمريكايي و اروپايي و بويژه از طريق آيت الله بي بي سي و مزدوران مربوطه مدعي مخفي كردن تسليحات كشتار جمعي عراق در قرارگاههاي مجاهدين بود . اكنون هم, در زماني كه مسئله رژيم ايران و تروريسم افسار گسيخته آن در آمريكا بر روي ميز آمده و اولويت پيدا كرده است , كساني كه ميخواهند رژيم آخوندي را از زير فشار بيرون كشيده و گرايشهاي ضد اين رژيم در آمريكا را تحت فشار قرار داده و منزوي نمايند , با انتشار ياوه هايي از قبيل آنچه آيت الله بي بي سي به پخش آن مبادرت ميكند , در صدد برانگيختن ارگانهاي مختلف به موضعگيري عليه مجاهدين و تأكيد بر نامگذاري تروريستي سازمان مجاهدين خلق ايران هستند تا به آخوندها آرامش خيال بدهند .

سخنگوي مجاهدين همچنين خاطر نشان كرد: اگر اطلاعات آخوندي يا هر سرويس اطلاعاتي ديگري در جهان,در حال حاضر يا در آينده مفيد ميداندكه مأموران يا بريده مزدوران به استخدام در آمده را عضو مجاهدين , يا اعضاء سابق مجاهدين بخواند , اين تنها نيازمندي شديد به سوء استفاده از اسم و عنوان مجاهدين را برملا ميكند و ربطي به راه و رسم مجاهدين و عضويت در سازمان مجاهدين خلق ايران كه فدية آزادي و استقلال ملت ايران است , ندارد.

سخنگوي مجاهدين يكبار ديگر تصريح كرد : چه با سلاح و چه بدون سلاح , چه در داخل و چه در خارج ايران ,چه در اشرف و چه در خارج اشرف , چه امروز و چه فردا , و در هر شرايطي , حتي اگر فاشيسم مذهبي حاكم برايران به بمب اتمي هم دست پيدا كند, باز هم تا وقتي يك مجاهد خلق زنده است , با پشتيباني و با كمك خلق قهرمان ايران , بند از بند اين رژيم آزادي كُش و نامشروع كه حق حاكميت ملت ايران را غصب كرده است , خواهد گسست . سازمان مجاهدين خلق ايران نيازي هم به پول و سلاح و آموزش و اطلاعات هيچكس , جز مردم ايران ندارد