18 May 2007

روزنامه مجاهد : جنايات اوباش عمامه‌دار عليه جوانان


جنايات اوباش عمامه‌دار عليه جوانان

روزنامه مجاهد
شماره 222 ـ جمعه 28 ارديبهشت‌86

http://www.mojahedonline.net/newspaper/1/425


صحنه‌هاي حملات وحشيانه نيروي سركوبگر انتظامي به جوانان تهراني در اين روزها، همراه با افزايش اعدامها در نقاط مختلف كشور يكبار ديگر «حرف آخر» دشمن را در برابر خيزشهاي اجتماعي و تظاهرات اعتراضي معلمان و دانشجويان و كارگران به همه نشان داد: درنده‌خويي و سركوب هرچه بيشتر براي ارعاب جوانان كشور। چهره آغشته به‌خون يك جوان تهراني كه زير چرخهاي ماشين گشتي نيروي انتظامي ازحال رفته و روي زمين افتاده بود، هر ايراني شرافتمندي را آكنده از خشم و نفرت به آخوندها و پاسداران نظام آخوندي مي‌كرد. به‌خصوص كه آخوند دژخيم دري نجف‌آبادي، اولين وزير اطلاعات كابينه آخوند خاتمي و از سردژخيمان قتلهاي زنجيره‌يي و ديگر آخوندهاي دژخيم نيز به صحنه آمده و به‌تقدير از قاتلان چكمه‌پوش مي‌پردازند. در شهرهاي ديگر ايران نيز جوانان كشور هدف حملات وحشيانه نيروي سركوبگر انتظامي قرار دارند. هفته پيش در تبريز دو جوان 17ساله و 20ساله به‌خاطر گوش‌دادن به موسيقي «غيرمجاز» هدف تيراندازي وحشيانه نيروي انتظامي قرار گرفتند و به‌شدت مجروح شدند كه حال یکی از مجروحین وخیم است.در همين حال حكومت آخوندي اعلام كرده است كه جوانان دستگيرشده تهراني را با اعمال يكي از كثيف‌ترين نوع مجازاتهاي وحشيانه رژيم‌ـ كه مصداق بارز رفتار تحقير‌آميز و بر خلاف كنوانسيونهاي بين‌المللي و اعلاميه جهاني حقوق بشر است‌ـ به‌عنوان اراذل و اوباش در خيابانها خواهد گرداند. به اين ترتيب رژيمي كه سردمدارانش رذل‌ترين حكام جهان لقب گرفته‌اند و كارگزارانش پليدترين اوبا ش و اراذل تاريخند مي‌خواهند جوانان تهران و تبريز را با تحقير وسركوب و به ضرب گلوله خاموش كنند.

راستي اراذل و اوباش چه كساني هستند؟ جوانان تهران و تبريز و ديگر شهرهاي ايران؟ يا سران و كارگزاران حكومت پليد آخوندي كه ميهن ما را ويران كرده‌اند و در كشتار و هلاك حرث و نسل ايران بر چنگيز و تاتار پيشي گرفته‌اند؟ واقعيت اين است كه اراذل و اوباش آخوندهاي جنايتكاري هستند كه حاكميت پليد آنها‌ـ براساس نسبت جمعيت‌ـ ركوردار اعدام در جهان است و در دوران حاكميتشان فجايعي مانند اعتياد و فحشا و قتل و خودكشي ابعاد بي‌سابقه در تاريخ ايران پيدا كرده است. در همين هفته‌هاي اخير چندين خبر خودسوزي و خودكشي زنان به‌جان‌آمده ايران منتشر شده و به گزارش مجله وانيتي‌فير مورخ 15فروردين گذشه «در ايران نسبت به‌كشورهاي غربي بالاترين آمار خودكشي در ميان زنان و به‌خصوص دختران و زنان متأهل ديده مي‌شود». اراذل و اوباش آخوندهاي جنايتكاري هستند كه مسبب اصلي فجايعي مانند آوارگي صدها هزار كودك خياباني در ايران هستند. فاجعه‌يي كه در تاريخ ايران سابقه نداشته، ولي امروز كار به‌جايي رسيده كه در اوايل همين ارديبهشت ماه كارگرارن رژيم با وقاحت اعلام كردند كه با فرا رسيدن ايام تعطيلات تابستان، قطعاً تعداد كودكان خياباني در معابر افزايش مي‌‏يابد. دراين‌باره روزنامه لس‌آنجلس تايمز اخيراً طي گزارشی راجع به وضعيت فاجعه‌بار كودكان خيابانی در ايران، شمار كودكان خياباني را صدها هزار نفر اعلام کرده و نوشته بود اين كودكان به علت بيكاری خانواده‌ها، اعتياد پدر و مادر به مواد مخدر يا بيماری، خانه را ترک كرده و به صفوف فقرای شهری پيوسته‌اند. اراذل و اوباش آخوندهاي جنايتكاري هستند كه در حاكميت ننگين آنها هرسال هزاران تن به‌خاطر اعتياد جان خود را از دست مي‌دهند و به فجيع‌ترين صورت در سنين جواني در كوچه و خيابان مي‌ميرند. فجايعي چون ابتلا به بيماريها كشنده عفوني نيز درحال گسترش است به‌طوري كه وزير بهداشت حكومت آخوندي در نهايت بيشرمي در اواخر فروردين گذشته اعلام كرد «با اعلام افزايش 65‌درصدي مصرف داروهاي بيماران ام.اس در كشور، گفت: سير فزاينده بيماري ام.اس در كشور غير‌قابل پيش‌بيني شده است». يك مقام ديگر حكومت آخوندي نيز گفت: «روند ابتلا به ويروس ايدز در مناطق حاشيه‌يي شهرها سير صعودي دارد به گونه‌يي كه در برخي موارد در يك خانوده چهار نفري مشاهده شده كه دو نفر از اعضاي اين خانواده به اين ويروس مبتلا هستند».

اين كارنامه ننگين‌ـ كه اگر قرار بر تشريح آن باشد، مثنوي هفتاد من كاغذ شود‌ـ سند غيرقابل‌انكار مسئوليت آخوندهاي حاكم حتي در مواردي است كه جوانان به نابسامانيهاي اجتماعي دچار مي‌شوند. بگذريم كه اكثريت قريب به اتفاق كساني كه حكومت آخوندي آنها رابه ضرب گلوله و باتون هدف حمله قرار مي‌دهد و آنها را در شهرهاي كشور به خاك و خون مي‌كشد. جوانان شريف و غيرتمندي هستند كه تن به تحميلات ارتجاعي و ضدانساني آخوندها نمي‌دهند. عملكرد وحشيانه آخوندها عليه جوانان ايران در اين روزها و هم‌چنين موج فزاينده اعدامها واكنش جنايتكارانه رژيم آخوندي بيانگر عجز دشمن در برابر درقبال قليان فزاينده اجتماعي و خيزشهاي معلمان و كارگران و دانشجويان به‌پاخاسته ايران است. رژيم مي‌خواهد باسركوب وحشيانه و با بگير وببند و ياوه‌گويي عليه جوانان ايران جو رعب و وحشت ايجاد كند. اما تجربه نشان داده است كه جوانان ايران با تكيه به مقاومت سازمانيافته هيچ‌گاه در برابر اين جنايتها سر تسليم فرود نياورده و نمي‌آورند و به اين جنايتها با خشم و كين و خيزش مضاعف، پاسخ خواهند داد. آري «‌اگر خزعبلات آخوندها را باور كنيم، چيزي جز مشتي «اوباش» در خيابانهاي ايران و مشتي «تروريست» در بيابانهاي عراق وجود ندارد. ‌«تروريست»ها، اما،‌ به‌صورت نوساني، جزء و بخشي از بغداد يا واشينگتن هستند و «اوباش»هم به‌درجات، تحت تأثير آنها قرار دارند و ديگر هيچ! اما اگر مقهور و مرعوب دود‌ و دم و طمعهاي ارتجاع نشويم، اگر براي مقاومت تاريخي مردم ايران و رود خروشان شهيدانش اصالت قائل شويم، اگر با نگاهي به‌مسير 20سال گذشته يقين حاصل كنيم كه اين مقاومت بيدي نيست كه به‌اين بادها بلرزد، اگر با هوشياري نقطه عزيمت و هم‌چنين منظور و نهايت تبليغات و ترفندها و نيز ترسها و توطئه‌هاي آخوندها را دريابيم،‌ آن‌وقت تب‌و‌لرز سرنگوني را روشن‌تر از هميشه در وجنات رژيم آخوندي و در سرتاپاي آن، خواهيم ديد»(مسعود رجوي 22بهمن81).