21 December 2006

عباس رضایی: اجازه نمی دهیم

گزارش های پیاپی که روزانه منتشر می شود، حاکی از آن است که جمهوری اسلامی بعد از پایان این انتخابات های فرمالیته قصد دارد، به دستگیری دانشجویان معترض که حماسه چند روز پیش اعتراضات 16 آذر امسال را افریدند بزند. و هم اکنون عده ای از دانشجویان احضار شده اند و یا خود را از ترس ماموران اطلاعات پنهان کرده اند.

چند روز اعتراض پیاپی و آتش زدن عکس احمدی نژاد در مقابل او، بر افراشته شدن پرچم" آزادی و برابری" در دانشگاه های سراسر ایران جمهوری اسلامی را به وحشت انداخته است.

احضار گسترده دانشجویان به کمیته های انظباتی و فراخوان های عوامل ریز و درشت حکومت برای دستگیری دانشجویان شروع کمپین تازه ای برای سرکوب مبارزات دانشجوی است.

ما اجازه نمی دهیم جمهوری اسلامی با استفاده از سرگرم بودن میدیای دنیا به بحران هسته ای ایران و سناریوی سیاه ای که در عراق بوجود آمده است، دست به سرکوب گسترده تر دانشجویان و دیگر اقشار معترض جامعه بزند.

اجازه نمی دهیم!

عباس رضایی


ما در خارج کشور دنیایی متمدن را بر علیه این تعرض تازه جمهوری اسلامی بسیج خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد جمهوری اسلامی به این سادگی دست به سرکوب بزند و با سازمان دادن اعتراضات پیاپی در تمام کشورها، سفارت های این حکومت را در سراسر دنیا به جهنم گاهی برای جمهوری اسلامی تبدیل خواهیم کرد.

فردا قرار است دانشجویان ایتالیای در حمایت از دانشجویان ایران به یک اعتراض نمایشی دست بزنند. و انزجار خود را از دیکتاتوری اسلامی اعلام کنند. ما سعی خواهیم کرد در کوتاه مدت دانشجویان سراسر دنیا را به چنین حرکتهای برای حمایت از دانشجویان ایران ترغیب کنیم و افکار عمومی غرب را متوجه حوادث اخیر در ایران کنیم.

در داخل ایران نیز باید با سازمان دادن پیکت های اعتراضی به هر دستگیری و هر محرومیت از تحصیل دانشجویان و متصل کردن این اعتراضات به هم، جبهه متحدی را علیه این تعرض تازه جمهوری اسلامی سازمان داد.

اتحاد عمل ما در اکسیون های 16 آذر امسال باید مستحکم علیه این تعرض تازه جمهوری اسلامی خود نمایی کند.
جمهوری اسلامی درصدد است با استفاده ار جو حاکم و دلخوری عده ای اصلاح طلب دیروزی در دانشگاه، جو دانشگاه را متشنج کند و خود از این آب گلالود ماهی بگیرد.

عروج چپ و رادیکالیسم در اعتراضات اخیر دانشجوی و تاثیرات آن بر تغییر( هرچند جزئی) در توازن قوا در دانشگاها را جمهوری اسلامی نمی خواهد ببیند و این به خودی خود باعث تجدید برخوردها در دانشگاه ها خواهد شد که باید توسط ما جواب روشنی بگیرد.
تا جایی که به ما در خارج کشور بر می گردد، آماده سازمان دادن بزرگترین اعتراضات در این دوره بر علیه جمهوری اسلامی خواهیم بود.

abbas_rezaei2004@yahoo.com