12 December 2006

پيام مسعود رجوي بمناسبت رأي دادگاه عدالت اروپا

سرانجام عدالت , بر سياست و تجارت پيروز شد و دادگاه عدالت اروپا به ضرورت لغو برچسب شرم آور تروريستي حكم كرد.... برچسبي كه امروز در دادگاه عدالت اروپا بند از بندش گسست , همان است كه يك دهه آزادي ملت ما را به تاخير انداخته و صدمات و لطمات بسياري را موجب شده است. هرچند كه از آغاز براي ملت ايران ارزشي نداشت . و شگفتا كه 5 ميليون و 200 هزار نفر از مردم شريف عراق نيز كه خود دردمند و مجروح و خون فشانند , در اين ميانه بپا خاستند و همراه با يك هزار و ششصد تن از شيوخ عشاير و 12 هزار حقوقدان و وكيل به دفاع از مجاهدين خلق ايران پرداختند. و بند از بند تمامي اتهامات و فرافكني هاي آخوندهاي پليد بگشودند و همه دنائتها و رذيلتها و دروغپردازيهاي آنها را به باد دادند



پيام به ملت ايران
به مريم و به اشرف قهرمان
سلام و تبريك
هزار سلام و هزار درود و سپاس

سرانجام عدالت , بر سياست و تجارت پيروز شد و دادگاه عدالت اروپا به ضرورت لغو برچسب شرم آور تروريستي حكم كرد. پيروزي ملت و رئيس جمهور برگزيده مقاومت كه در ديار غربت از 17 ژوئن تا امروز سه سال و نيم است در دفاع از حقوق ملت ايران و مجاهدان آزادي ستان سر از پا نمي شناسد. با دريايي از درد و رنج آشكار و پنهان براي دستيابي به حاكميت مردم ايران , آن هم در محاصره شريران و پليدان دين فروش. آخوندها و پشتيبانانشان باز هم بور و كور شدند. فتبارك الله ...........
آري , مريم در دادگاه عدالت و در وجدان بشريت پيروز شد. با صدها هزار شهروند شريف فرانسوي و سوئيسي كه با 8 هزار حقوقدان و وكيل و نمايندگان منتخب مردم كشورهاي اروپايي كه به حمايتش برخاستند.
هرچند قدم اول است اما از پيروزي سبز و سپيد و سرخ در پايتخت شيروخورشيد حكايت ميكند.
جاي شهيدان خالي, بويژه آنهايي كه مستقيما در ارتباط با همين برچسب و آثار و عوارض آن جان باختند. از شهيدان بمباران گرفته تا صديقه و ندا و قهرماناني كه از بدنهاي خود پلي بسوي پيروزي ساختند.
و سلام بر هموطنان محبوب و ياران پاكبازمجاهدين ومقاومت ايران كه در روزگار صعوبت و جفاي زمانه ,در داخل و خارج ميهن,رسم وفا و پايداري پيشه كردند برروي مجاهدين آغوش گشودند و هرچه نداشتند به آنان دادند. خوشا بر آئينه دل و صافي ضمير و دستهاي نوازشگري كه بر يكايك زخمهايمان مرهم التيام نهاد. خنجرها را يكايك از پشت و پهلويمان بيرون كشيد و توطئه ها را در هم شكست . فرياد مجسم آزادي ايران كه سه سال و هشت ماه و بيست و يك روز است با خروشي بي پايان امتداد دارد و از پا نمي نشيند. اكنون شما پژواك صداي خود عليه فاشيسم مذهبي را در تهران ميشنويد. دانشجويان و خلق قهرمان بر مي خيزند. امروز تصاوير ديكتاتورها و فردا سراپاي نظام ننگين استبداد مذهبي را به آتش ميكشند.
راستي اي قهرمانان اشرف , گفته بودم كه اگر اشرف بايستد , جهان هم در برابر ملايان خون آشام ايستادگي پيشه خواهد كرد. سلام برشما و پايداري پرشكوهي كه ميرود تا بند از بند رژيم بٌگسلد.
شما بزرگترين حماسه ي صد سال اخير , ازمشروطه تا امروز را رقم زديد. باشد تا نسلهاي آينده بيشتر بگويند.
سلام بر سردار شهر شرف مژگان و سلام بر سالار مجاهدان صديقه و برشوراي رهبري سرفرازتان باد. خوشا بر نواميس ايدئؤلوژيكي مجاهدين و بر گوهرهاي بي بديلي كه تاريخ ايران به تك تك آنان ميبالد.
بار خدايا بر شجاعت و شكيبايي و شرافت«ساكنان حرم ستر و عفاف ملكوت» كه همان حرم آزادي ملت ايران است بيفزاي و يكايك آنان را در وفاي به عهد و ادامه راه تا تهران مددكار باش. تا با من راه
نشين همچون دهه هاي پيشين باده و پيمانه زنند.
برچسبي كه امروز در دادگاه عدالت اروپا بند از بندش گسست , همان است كه يك دهه آزادي ملت ما را به تاخير انداخته و صدمات و لطمات بسياري را موجب شده است. هرچند كه از آغاز براي ملت ايران ارزشي نداشت . و شگفتا كه 5 ميليون و 200 هزار نفر از مردم شريف عراق نيز كه خود دردمند و مجروح و خون فشانند , در اين ميانه بپا خاستند و همراه با يك هزار و ششصد تن از شيوخ عشاير و 12 هزار حقوقدان و وكيل به دفاع از مجاهدين خلق ايران پرداختند. و بند از بند تمامي اتهامات و فرافكني هاي آخوندهاي پليد بگشودند و همه دنائتها و رذيلتها و دروغپردازيهاي آنها را به باد دادند.

جاي آن است كه در همين فرصت چند نكته مهم را يادآوري كنم:

1-
شوراي وزيران اتحاديه اروپا بلادرنگ بايد حكم دادگاه عدالت اروپا را گردن بگذارد و به جبران خسارتهاي ناشي از برچسب ناچسب تروريستي بپردازد كه قبل از هركس بايد به گردن فاشيسم مذهبي حاكم برايران آويخته شود. حكم امروز دفاع از شرافت اروپا در نبرد عليه فاشيسم هم هست.
2-
دولت و دادستاني ضد تروريست فرانسه بايد بلادرنگ ختم پرونده شرم آور 17 ژوئن را با همه آثار و عوارض آن اعلام كنند. اين پرونده سياهترين لكه در مبارزه ضد تروريستي دراروپا وبالاترين مشوق براي ديكتاتوري تروريستي و مذهبي حاكم برايران بوده است.
3-
دولت عراق ميبايد به حق پناهندگي 20 ساله ساكنان اشرف اذعان كند و به محاصره سياسي اشرف بسود رژيم آخوندي و به قطع ارزاق و دارو و سوخت پايان دهد.
4-
وزارت خارجه آمريكا مي بايد نامگذاري تروريستي مجاهدين و مقاومت ايران را لغو كند. اين برچسب بر طبق اظهارات صريح مقامات ارشد وزارت خارجه از آغاز چيزي جز استمالت از آخوندهاي موسوم به اصلاح طلب در درون استبداد مذهبي حاكم برايران نبوده است . امري كه به يك اشتباه مهلك استراتژيك در عراق يعني بمباران كليه قرارگاههاي مجاهدين و گرد آوري سلاحهاي آنها و همچنين قطع راديو و توقيف اموالشان بسود فاشيسم مذهبي حاكم برايران منجر شد.اشتباهي كه از يكسو براي آخوندها فرجه بقاء و فرصت اتمي و فرصت بلعيدن عراق را ارمغان آورد و از سوي ديگر ايالات متحده را چنانكه آخوندها ميخواستند در بن بست عراق فرو برد. بنابراين زمان لغو نامگذاري تروريستي مجاهدين و زمان خلع يد و محكوميت بين المللي رژيم ولايت فقيه فرارسيده است. هشدار ميدهيم كه اگر اين اشتباه استراتژيكي تصحيح نشود عواقب آن علاوه بر مردم ايران و مردم عراق دامنگير تمامي خاورميانه و جامعه بين المللي ميشود.
5-
سخن آخر اما , همچون سخن اول پيوسته با خلق قهرمان ايران و همه مشتاقان آزادي و استقلال ايران زمين است. همه آنهايي كه بدور از استبداد مذهبي و تماميت رژيم ولايت فقيه در انديشه جمهوري و دمكراسي و حاكميت مردم ايران اشتراك نظر و اشتراك عمل دارند. شوراي ملي مقاومت ايران و رئيس جمهور برگزيده آن پيوسته براي همبستگي ملي براي سرنگوني استبداد مذهبي فراخوان داده اند.

سلام برخلق – سلام بر آزادي
سلام بر مريم – سلام بر اشرف
مسعود رجوي
21 آذرماه