26 October 2008

حکومت اسلامی (!) و بند ناف نوانديشی امام جمعه خط قرمز سکولاریسم (!) نامرئی نو


حکومت اسلامی (!) و بند ناف نوانديشی امام جمعه خط
قرمز سکولاریسم (!) نامرئی نو

دارالترجمه بحث و احتجاج و تلقين یاجوج و ماجوجی
«خط قرمز نامرئی» یک مطلب
و نتايج «کارآگاهانه» دو تا تمرین به ظاهر به هم نامربوط
...............

"چرا «سکولاريسم نو»؟/
چرا برای من «سکولاريسم» اينقدر اهميت دارد؟ و چرا مصرانه می کوشم تا صفت «نو» را به آن اضافه کنم؟" !

ا. ن. علای سکولاریسم (!) نامرئی نوباشگاه سکولاریسم نو New Seculairism very NEW!
باشگاه سکولاریسم (!) نوی نو Very New Seculaiism Club
http://www.newsecularism.com/Nooriala/introduction.htm
...............................................

...تمرین...
.............

" حکومت اسلامی و بند ناف نوانديشی امامی/ ...

اگر از آدم سکولاريستی بخواهيم که دست از سکولاريست بودن بشويد در واقع بايد به علت های بوجود آمدن تمايلات سکولاريستی در او بپردازيم ... از طريق بحث و احتجاج و تلقين و مغزشوئی ـ و اگر نشد، از طريق تحميل و زور...

چه نتيجه ای می توان گرفت؟ نتيجه ای که من دوست دارم بگيرم آن است که برای درک چرائی گفتار و کردار اشخاص و يافتن «علت وجودی» مواضع شان بايد ببينيم که آنها تا کجا با ما راه می آيند و کجا به يک «خط قرمز نامرئی» می رسند"!

ا. ن. علا ی خط قرمز گوی ان یوز
http://news.gooya.com/society/archives/078041.php
آدینه 3 آبان 1387 ـ 24 اکتبر 2008
.................

...تمرین...
.............

"شما
برای مظنه زدن حرف های من به منبع مراجعه نياز ندارید
بايد دقت کنيد تا ببينيد که من از کنار هم نهادن يک مشت بديهيات
چه نتايج «کارآگاهانه» ای گرفته ام" !

جمعه گردی های خط قرمز ا.ن. علا
گو ی ا ن یوز
http://news.gooya.com/society/archives/057174.php
آدینه 20 بهمن 1385 - 21 فوريه 2007


دارالترجمه یاجوج و ماجوج