20 September 2005

احمدي نژاد دستاورد هشت سال صدارت خاتمي است

به من چهل و پنج تا فحش بدهيد!

هادی خرسندی

آقاي احمدي نژاد دستاورد هشت سال صدارت خاتمي است.
احمدي نژاد از آسمان نيفتاد، شهردار پايتخت خاتمي بوووووووووووووود
نه خير. در انتخابات تقلب نشد. اگر تقلب شده بود آقاي خاتمي آنقدر شرف داشت که اعتراض کند يا لااقل به زبان بياورد يا لااقلتر، سلامت انتخابات را تأئيد نکند.
فحشم ميدهيد باشد. من مخلص شمايم. امروز درست آغاز چهل و پنجمين سالي است که برايتان طنز مينويسم. يک زماني هرروز مينوشتم و طنز روزانه در مطبوعات ايران با من شروع شد. در خارج کشور بيست و هشت سال است براتان نشريه طنز درميآورم. رژيم تروريست فرستاد به سراغم. (« ... عکس و آدرس خرسندي را سفارت جمهوري اسلامي در وين به تروريست هاي عرب داده بود .... » نميخواهم حرفش را بزنم.) اگر هشياري پليس انگليس نبود، الآن از شما فحش نميخوردم!
حالا فحشم ميدهيد؟ چهل و پنج تا بدهيد اقلاً. اما من چکار کنم با شما؟ با شما فحاشان در اقليت مانده! (عده تان مرتب کم ميشود اما حتي يکنفرتان براي من اهميت هزارنفر دارد.) چکار کنم با شما؟ با شما نازنينان فريب خورده و رها شده؟ چکار کنم؟