23 January 2007

وبلاگ خسن آقا: همه چیزتون رو این رژیم بر باد داد

سر جدتون قسم این یکی رو هم بزارید ازتون دریغ کنه


وبلاگ خسن آقا



اصلا ملت ایران ملت بی خودی است! خون ملت رو 27 ساله که آخوند و دار و دسته این اراذل توی شیشه کرده، صدای هیچ بنی بشری توی اون مملکت در نیومد، حالا فقط بخاطر قیمت گوجه فرنگی ببین چه قشقرقی بپا کرده! انگاری توی دنیا فقط یک محصول بیشتر وجود نداره و اون هم گوجه فرنگی هست.

توی این مملکت یخ زده تابستون‌ها من چند تا بوته گوجه فرنگی می‌کارم که محصول همه تابستون منو می‌ده. حال
ا با محاسبه اینکه توی اون مملکت هم وضع آب و هوا بهتر از اینجاست و هم ملتش بیکار تر از ملت نروژ هستند باید از خودمون بپرسیم این همه سرو صدا برای چند کیلو گوجه فرنگی از چه جهت است!؟ انگاری ملت ایران همه چیزش سر جاش هست و فقط مونده همین یک کیلو گوجه فرنگی. ناموس ملت رو این حرامزاده‌ها بر باد دادند، همین روزها ست که باعث بشن بمب‌های خوشه‌ای، اتمی، فسفری و خلاصه هرچی بمب و موشک هست آمریکا برای قرطی بازی‌های اتمی رژیم بریزه رو سر ملت و ملت باز مثل همیشه کس خل شده و چسبیده به یک کیلو گوجه فرنگی بی ارزش.

آقا نفت رو دارند می‌برند، آثار باستانی رو دارند می‌دزدند، دخترا تون رو می‌برند امارات و می‌دن اجاره عرب‌ها، جون‌هاتون رو یا معتاد می‌کنن یا می‌فرستن زندون یا اعدام می‌کنن یا در بهترین حالت توی جنگ‌های مختلف به کشتن می‌دن، حالا ملت فقط چسبیده به یک کیلو گوجه فرنگی ناقابل که معمولا اکثرا اگه یک سالاد هم با اون درست کنی بزاری جلوش حاضر نیست یک قاشوقش رو هم بخوره، ولی حالا گویا کرمش گرفته بند کنه به همین یک کیلو گوجه فرنگی.

همه چیزتون رو این رژیم بر باد داد سر جدتون قسم این یکی رو هم بزارید ازتون دریغ کنه.

فعلا اینو ببینید زیاد تو فکر گوجه فرنگی نباشید