25 January 2007

وبلاگ حسن آقا : چرچیل المسلمین و المسلمات !

چرچیل به عنوان با سیاست ترین مرد سیاست شناخته می‌شود. مکر و ابتکارهای سیاسی او باعث شده که به این جایگاه دست یابد. رفتار سیاسی هاشمی رفسنجانی را اگر در مدت بیش از 27 سال حکومت آخوندی زیر نظر گرفته باشید و آنرا بررسی کنید می‌بینید که اگر او از چرچیل مکارتر نباشد یقینا دست کمی از او ندارد. تنها فرق او با چرچیل در این است که چرچیل برای منافع مملکت‌اش تلاش می‌کرد درصورتی که هاشمی تنها برای خود و خانواده دزدش تلاش می‌کند و بالاتر از این منافع، منافع دیگری را نمی‌تواند بپذیرد...
اگر خواستار سرنگونی رژیم هستیم باید اولین هدف ما این باشد که از یک دست شدن قدرت در ایران جلوگیری کنیم. برای اینکار باید بیشترین حمله را متوجه هاشمی و شرکایش کرد تا از یک دست شدن رژیم جلوگیر شود

چرچیل المسلمینو المسلمات


وبلاگ خسن آقا


چرچیل به عنوان با سیاست ترین مرد سیاست شناخته می‌شود. مکر و ابتکارهای سیاسی او باعث شده که به این جایگاه دست یابد.
رفتار سیاسی هاشمی رفسنجانی را اگر در مدت بیش از 27 سال حکومت آخوندی زیر نظر گرفته باشید و آنرا بررسی کنید می‌بینید که اگر او از چرچیل مکارتر نباشد یقینا دست کمی از او ندارد. تنها فرق او با چرچیل در این است که چرچیل برای منافع مملکت‌اش تلاش می‌کرد درصورتی که هاشمی تنها برای خود و خانواده دزدش تلاش می‌کند و بالاتر از این منافع، منافع دیگری را نمی‌تواند بپذیرد.
در مطالبی که در دوران سه انتخابات گذشته نوشته‌ام همیشه از او یاد کرده‌ام و همیشه هشدار داده‌ام که باید مواظب رفتار او بود و تا حد امکان باید با او به عنوان اولین دشمن ایران و ایرانی مبارزه کرد.
در سال‌های بعد از پایان دوران ریاست جمهوری او، ظواهر همیشه چنین نشان داده‌اند که او قدرت‌اش را از دست داده است و حتی این امر بر عده‌ای از اسهال طلب‌ها هم مشتبه شده بود که خواهند توانست از او جدا شوند و مستقل از قدرت او عمل کنند.
امروز دیگر بر کسی پوشیده نیست که این فرزند ناخلف سیاست ایران که نامش اصلاح طلب است از شکم هاشمی سر بر آورده و در طول مدت هشت سال کم و بیش پیگیر سیاست‌های او بوده و هر از چند صباحی هم که بعضی از اسهال طلب‌ها خیال برشان داشته بود و سعی می‌کردند موقعیت او را متزلزل کنند با دیوار قدرت او در مجمع تشخیص مصلحت روبرو می‌شدند.
به نظر من قدرت هاشمی در تمام این سال‌ها همیشه بیشتر از دیگران بوده، حتی بیشتر از خامنه‌ای، تنها فرق او با دیگران در این است که او قادر است مثل یک بازیگر خوب فوتبال، حتی بدون توپ هم بازی را اداره کند و به نفع خود گل بزند به همین دلیل هم بوده که در نه سال گذشته همیشه او در سایه قرار داشته و سعی کرده در سایه بماند، درست مثل پدرخوانده‌های مافیا که در سایه همه چیز را در کنترل دارند. با شکست نوچه‌هایش (اسهال طلب‌ها) در اتحاد قبل از انتخابات قبلی و ترس او از روی کار آمدن احمدی نژاد، هاشمی مجبور شد خود از سایه خارج شود و سکان قدرت را بدست گیرد، گرچه در انتخابات شکست خورد ولی همان گونه که می‌بینید بعد از انتخابات در حقیقت برنده اصلی او ست و می‌رود که احمدی نژاد را هم از صندلی ریاست جمهوری قبل از پایان دوره‌اش پایین بیندازد و یقینا خود یا یکی از نوچه‌هایش را بجای او بنشاند.

این خبر را بخواند!
سایت آفتاب سایتی است که با بودجه هاشمی اداره می‌شود، این دیگر بر کسی پوشیده نیست،
ولی مکر آقایان را در پایین همین خبر بخوانید!
هاشمی در راه سرنگون کردن دولت احمدی نژاد است و همزمان با زد و بندهای پشت پرده با انگلیس و آمریکا می‌خواهد زمینه ساز یک دست کردن قدرت در ایران و کنترل آن شود و با این کار از سرنگونی رژیم جلوگیری کند.
اگر خواستار سرنگونی رژیم هستیم باید اولین هدف ما این باشد که از یک دست شدن قدرت در ایران جلوگیری کنیم. برای اینکار هم باید بیشترین حمله را متوجه هاشمی و شرکایش کرد تا از یک دست شدن رژیم جلوگیر شود.