29 August 2005

بدون شک شما و وزاری مربوطه یعنی یوشکا فیشر و اتو شیلی را مسئول میشناسم ،اگر همسر من کشته یا به گروگان گرفته شود



نامه سرگشاده به صدراعظم آلمان


روت ماریا قدرخواه
آقای شوردر صدراعظم محترم،

من میدانم که نامه های زیادی از شهروندان به شما میرسد و شما آنرا به همکاران خود میدهید تا جواب دهند. من اما از شما خواهش میکنم که خود این مسئله را شخصا پیگیری کنید و نگرانی مرا بسیار جدی بگیرید چرا که در غیر اینصورت من باید شخص شما را مسئول اتفاقی که از آن در هراس هستم بدانم و شما را مورد پیگیرد قانونی قرار خواهم داد.

من بخاطر یک مسئله مهم و برای من بسیار حیاتی بشما رو می آورم. این مسئله مربوط به همسر من که در ایران بدنیا آمده و از سال 1979 در آلمان زندگی میکند و سالهاست که ملیت آلمانی دارد میبا شد.

او کارگردان و نویسنده است و سازنده یک فیلم در مورد سری ترورها در خارج از ایران بنام «رد پای ترور» که به سفارش تلویزیونی آرته ARTE (آلمانی ، فرانسوی) و تلویزیون NDR ساخته است.
در این فیلم سری قتلها در اروپا از جمله کشتار میکونوس بررسی شده که حتما بخاطر دارید که وزیر کشورفعلی آقای اتو شیلی بعنوان وکیل قربانیان شرکت داشته است.
از زمان محکومیت رژیم ایران در دادگاه میکونوس رژیم تهران جرات ادامه کشتار در اروپا را نداشته است. اما در ترکیه ، پاکستان ، عراق و کشورهای خارج از اروپا همچنان به ترور و آدم ربائی ایرانیان در تبعید و به جنایت خود ادامه میدهد. با اینکه در حکم صادر از طرف دادگاه میکونوس سفارش دهنده های قتل نه تنها در رستوران میکونوس بلکه در بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله قتلهایی پیگیری نشده در آلمان و یا فرانسه ، انگلیس اتریش ،سوئیس، سوئد و چند کشور دیگر حاکمین تهران بعنوان فرماندهان این قتلها نام برده شده اند و این گفته ها از طرف مقامات رسمی و جنائی کشورهای مختلف صورت گرفته است اما تاکنون هیچ تصمیم جدی از طرف دولت شما در این رابطه گرفته نشده است. برعکس حتی نقض شدید حقوق بشر که گاها در محلهای عمومی شهرهای ایران مثل سنگسار ، شلاق زدن ، حلقه در آوردن چشم و اعدامها صورت میگیرد با بی اعتنایی کامل شما روبرو میگردد و یک اقدام برای حفظ حقوق ملتها در پیوندها با اعلامیه های جهانی حقوق بشر و تعهدات دولتها در این زمینه صورت نمیگیرد تنها و تنها اهمیت روی روابط استراتژی اقتصادی اروپا و سیاست خارجه آلمان گذاشته میشود.

در حال حاضر همسر من بعنوان سردبیر سایت اینترنتی (ایران لیبرتی) که در داخل و خارج کشور بازدیدکنندگان زیادی دارد و بسیار محبوب میباشد و به چند زبان منتشر میابد فعال است. این وب سایت اخبار ایران و جهان ، مقالات ، تفسیرها ، اشعار ، قصه ها کاریکاتور ، عکسها و آثار هنرمندان و ... را انتشار میدهد. من او را در این راه حمایت میکنم و مطالب انگلیسی فرانسوی و آلمانی را اداره میکنم.
وب سایتهای ما برای صلح ، آزادی و رفع تبعیض و منع شکنجه سرکوب و همچنین خواستار یک رفروندام و حق انتخابات آزاد تحت نظر سازمان ملل که از آن طریق مردم ایران بتوانند حق دمکراتیک خود را در مقابل رژیم ملایان احقاق کنند و یک سیستم لائیسته که دین را از دولت جدا کند فعالیت میکند.

با نگرانی بسیار زیاد اخبار و تحولات جدید در ایران و نصب کردن احمدی نژاد در ایران را پیگیری میکنم. این پرزیدنت نماینده تروریسم دولتی میباشد که از زمان پایه گیری این رژیم خودش را در سیستم کشتار تثبیت کرده است. این مذهبی بسیار متعصب مسئول کشتار و نقض حقوق بشر هزاران نفر میباشد. این وحشت بسیار جدی است که در اثر موضع بسیار ضعیف و استیصال اروپا در رابطه با ملایان حاکم در ایران باز سری ترورها برقرار گردد. من در حال حاضر در وحشت از بوقوع پیوستن این جنایات بسر میبرم.

سعی میکنم دلایل خود را برایتان توضیح دهم: چند روز پیش سایت ایران لیبرتی از کار می افتد که ما فکر کردیم یک مشگل تکنیکی از سرور میباشد. کمی بعد از آن به همسر من که در خارج بسر میبرد خبری میرسد که یک سایت متعلق به رژیم خبریک پیروزی بزرگ داده که توانسته یکی از سایتها اپوزیسیون را تعطیل کند. من بالافاصله چک سایت میکنم و میبینم که منظور سایت ایران لیبرتی بوده است.
منهم باور نمیکردم و فکر کردم که این یک اتفاقی است و تلفنی با شرکت سرویس دهنده تلفنی تماس گرفتم و از آنها مسئولیت شان را در قبال قراردادمان سئوال کردم. من بلافاصله مورد تهدید کارمندی از این شرکت قرار گرفتم که : «حال من بسیار بدترخواهد شد ، اگربه این کار ادامه دهم » وقتی من از او توضیح خواستم گوشی را گذاشت. من در این زمان یادم آمد که چند هفته قبل یکبار سایت بسته شده بود و شوهرم بدون هیچ دلیلی توسط یکی از کارمندان همین شرکت مورد تهدید قرار گرفته بود بعد از مدت کوتاهی اما دوباره وب سایت ظاهر شد و در اختیار افکار عمومی قرار گرفت و ما این اتفاق را عجیب دیدیم اما نه مهم. اما در حال حاضر متوجه شدیم چه اتفاقاتی برای آماده سازی افتاده است.
گزارشات سایتهای متعلق به رژیم ثابت میکنند که با اطمینان بسیار بالا وزارت اطلاعات و همکارانش در خارج پشت این قضایا بوده اند. ما حدس میزنیم که شرکت مزبور مبلغ قابل توجهی دریافت کرده است.
شرکت خدمات دهنده مزبور بدون کوچکترین دلیلی تمامی سایتهای ما ( از جمله یک وب سایت تجاری که من آنرا اداره میکنم) بست و ما را از دسترسی به اموال اطلاعاتی خودمان محروم کرد.
البته ما به وکیل خود مراجعه کردیم و با تمام امکانات خود همه ی امکانات حقوقی را پیگیری خواهیم کرد.

با توجه به این اتفاقات و تحولات باید منتظر بدترین حوادث بود که سری کشتار و سوءقصدها برعلیه اپوزیسیون دو باره از سرگرفته شود ، چرا که ملایان در ایران یک قاتل را بعنوان پرزیدنت انتصاب کرده اند که کابینه اش از پاسداران یعنی ناقضان حقوق بشر و قاتلان و شکنجه گران تشکیل داده شده است که آشکارا از نابودی همه اپوزیسیون سخن میگویند.

آنچه من مصرانه میخواهم بدانم اینستکه در مقابل این خطرات شما چه چاره اندیشی میکنید که من و همسرم و دیگر ایرانیان و یا ایرانی الاصلها مقیم آلمان را محافظت کنید.

عکس همسر من در کنار عکسهای بسیاری از سیاستمداران ، هنرمندان و مخالفین رژیم و سیاستمداران از کشورهای مختلف بعنوان تروریست و یا حامیان تروریست در یک سایت وابسته به وزارت اطلاعات منتشر شده است:
http://www.blogger.com/www.negaheno.com

رژیم حاکم بر ایران سعی میکند با چنین اتهامات پوچ بخصوص انتشار اسامی و عکسهای شخصیتهای اپوزیسیون اصلی ایران یعنی شورای ملی مقاومت و سازمان مجاهدین خلق بعنوان تروریسم شرایط و زمینه های ترور آنها را فراهم کند ، آنانیکه هیچ گناهی بغیر از آزادیخواهی و تعهد به حقوق بشر ندارند و تاکنون هیچ قانون شکنی نکرده اند.

بصورت کوتاه توضیحی در مورد لیست تروریستی اتحادیه اروپا که هیچ کنترل حقوقی و دمکراتیک ندارد میدهم. در اینجا سازمانها و افرادی لیست شده اند از جمله سازمان مجاهدین که مقاومت را در مقابل رژیم ایران نمایندگی میکند. این سازمان تروریستی نامیده میشود در حالیکه در همه اروپا و در آلمان کاملا براساس قوانین و مسالمت آمیز میباشد و توسط دادستان کل آلمان بدلیل نبودن سند موجه نه بعنوان سازمان تروریستی و نه گروه جنایی شناخته شده است و ممنوع هم نشده است.(Az. 121 Js 579/97; 1998).


اعضای سازمان مجاهدین در عراق که در گذشته از خاک عراق با رژیم ایران مبارزه میکردند در سال 2004 بعنوان گروه و افراد شایسته حفاطت تحت کنوانسیون ژنو بعنوان پناهنده برسمیت شناخته شده اند.

اینرا شما بهتر از دیگران میدانید که آنان در این لیست جا گرفتند بخاطر اینکه رژیم ایران کشورهای اروپایی را تحت فشار قرار داد ، همان رژیمی که بخاطر نقض وحشیانه حقوق بشر بارها بار محکوم گردیده است. بنابراین مجاهدین وسیله یک معامله ننگین و شرم آور مابین رژیم ایران و اروپا شدند.

بخاطر روابط گسترده تر اقتصادی با رژیم ملایان و صرفنظر کردن آنان از برنامه های تلاش اتمی کشورهای انگلیس ، فرانسه و آلمان ملتزم شدند که سازمان مجاهدین را همچنان در لیست تروریستی نگه دارند. نتیجه این سیاست آن شد که حاکمین ایران تشویق شوند که بی محاباتر و گستاخانه تر در مقابل اپوزیسیون اقدامات تروریستی خود را آماده سازی کنند.

من بدون شک شما و وزاری مربوطه یعنی یوشکا فیشر و اتو شیلی را مسئول میشناسم ،اگر همسر من کشته یا به گروگان گرفته شود چرا که این جنایت نتیجه تصمیمگیریها دولت شما بوده است که جانیان حاکم بر ایران را در این کار تشویق نموده اید.

با سلامهای دوستانه

روت ماریا قدرخواه

رونوشت به: وزارت امورجارجه ، وزارت کشور، سازمان حفاظت قانونی اساسی و سازمان ب ان دی (ضد جاسوسی) مطبوعات و رسانه های عموم