28 August 2005

مصاحبه با منصور قدرخواه

مصاحبه با منصور قدرخواه

همبستگي ملی: آقاي قدرخواه با تشكر از وقتي كه در اختيار ما گذاشتيد، براي خوانندگان ما كمي درباره آنچه گذشته و اين توطئه رژيم توضيح دهيد.
منصور قدرخواه : متاسفانه من خود هم کاملا نمیتوانم آنچه گذشته است را بشما بگویم ، چون شرکت خدماتی اینترنتی http://www.evanzo.de
با ما حاضر به صحبت نیست و حتی جواب وکیل ما که چندین بار نامه و ایمیل و تلفن زده است را نمیدهد.رفتار این شرکت و ندادن امکان اینکه ما با آنها صحبت کنیم بسیار گویا و بیش از مشکوک بودن میباشد. همه قرائن نشان میدهد که توسط رژیم و عوامل وزارت اطلاعات خریداری شده تا بدون هیچ اخطاری سایت ایران آزاد (لیبرتی) را از سرور بردارد. من این مسئله را فقط از روی خوشحالیهای مزدوران وزارت اطلاغات و حرفهایی که آنها در سایتهای خود لو داده اند میگویم که احمقانه با دمشان گردو میشکنند که توانسته اند اختناق اینترنتی را به خارج از کشور هم بیاورند و یک سایتی که نمایی هر چند کوچک از استقلال ، آزادی و عدالت خواهی میباشد و پشتیبان یک راه اصولی برای مبارزه با رژیم است و عقاید گوناگون را در جهت تحکیم امر مبارزه پرنسیپ خود میداند، تعطيل كنند.البته با ریشخندی به این مزدوران ابله میگویم که بزودی خواهید دید که چه کسی پیروز خواهد شد. ما به هرحال زير حاکمیت رژیم ولایت فقیه نیستیم که هر بی قانونی و وحشت آفرینی جایی داشته باشد.ما فعلا در تلاشیم که درمورد چندو چون این اقدام خودسرانه كه بدون هيچ حکم حقوقی صورت گرفته، تحقیق کنیم و آنرا به اطلاع افکار عمومی قرار دهیم. اعتراض هموطنان به این شرکت آلمانی بسیار مهم است و من از این طریق مصرانه خواهش میکنم هر چه بیشتر و گسترده تر به این شرکت اعتراض کنید. برای ما و همه آزادیخواهانی که برای این سایت مطلب فرستاده اند بسیار مهم است که از گنجینه و بانک اطلاعاتی دفاع شود. این سایت با بیش از 7200 مطلب فارسی و حدود 3 هزار مطلب به زبانهای انگلیسی ، فرانسه آلمانی و هزاران عکس و فایلهای صوتی و تصویری که حاصل سالها کارهای تحقیقاتی و تلاشهای آزادیخواه میباشد باید محفوظ بماند.ما در حال تلاش هستیم تا این بانک اطلاعاتی مبارزاتی را که متعلق به مردم ایران است و از نظر حقوقی من مالک آن هستم را از دست این شرکت در آورده و به سرور دیگری انتقال دهیم و به کار سایت ادامه دهیم. این شرکت امانتدار اموال ماست اما تاکنون مثل دزدها رفتار کرده است.
همبستگي ملی: اين توطئه مشخصا توسط كدام ارگان رژيم آخوندها صورت گرفته و دلايل شما چيست؟
منصور قدرخواه : مسلما این توطئه توسط وزارت اطلاعات و عوامل آنها که بخاطر همین کارها به خارج از کشور فرستاده شده اند انجام گرفته است. اساسا فلسفه وجودی این خائنین و اعمال مزبوحانه و در عین حال احمقانه همین گسترش اختناق و جو ترور و وحشت در خارج کشور میباشد.
همبستگي ملی: چرا رژيم دست به چنين كارهايي ميزند و چه چيز وزارت اطلاعات آخوندها را از انجام چنين كارهايي ناگزير ميكند.
منصور قدرخواه : ببنید موقعیت این رژیم از هر نظر بحرانی است و نیاز به توضیح ندارد . این رژیم بزودی یاران همیشگی اش که در غارت اموال کشور ما شرکت دارند را بخاطر اقدامات ضدمیهنی‌اش در بدست آوردن سلاحهای اتمی از دست خواهد داد. یارانی اروپایی که تاجران همه پرنسیپهای و قوانین اساسی و حقوق مدنی مثل آزادی بیان و عقیده بوده اند. همانطور که در توطئه‌های 17 ژوئن و سرکوبگریهای مختلف این دو سه سال دیده ایم آنها در معاملات ننگین خود به همه پرنسیپهای خود پشت پا زده اند تا این رژیم را در مقابل مقاومت مردم ایران تقویت کنند.تجربه باورنكردني نشان میدهد که در حقیقت این کشورهای مدعی دمکراسی و حقوق بشر از هیچ کاری در سرکوب ما ایرانیان آزادیخواه فروگذار نکردند. اینک در اثر ماهیت تروریستی و صدور تروریسم به جهان و اقداماتشان به دستیابی به سلاح اتمی دیگر مجبورند در مقابل این رژیم بایستند. افشاگریهای ما همزمان به چند زبان از جمله آلمانی باعث خشم این رژیم از این سایت شده است که با رشوه دادن به شرکت خدمات آلمانی او را به این کار غیر دمکراتیک واداشته اند.
همبستگي ملي: واكنش ايرانيان آزاده و هواداران مقاومت دربرابر اين اقدام سركوبگرانه آخوندها در همين يكي دو روز كه از اين قضيه ميگذرد چه بوده است؟
منصور قدرخواه : باور نکردنی است که چه شور مبارزاتی را در دل آزادیخواهان ایرانی و هواداران این مقاومت برانگیخته است. تلفن و ایمیلهای همبستگی قطع نمیشود. باور کنید نمیدانید چقدر این همبستگیها بما انرژی میدهد و تمامی خستگیها را از تن من و همکارانم در می آورد و دیده‌هایم غرق در اشک مي‌شود. همان اشکی که سالیان سال در مصیبتهاي مردم ما را همراه بوده است اینک از شوق و شعف اینکه ارزش کار ما توسط همدردانمان و مردم آزادیخواه به رسمیت شناخته میشود، ریخته میشود. امیدوارم ما دست اندرکاران این سایت شایستگی این همه محبت و پشتیبانی هموطنان عزيزمان را داشته باشیم و با انرژی مضاعف به رویاروئی با عاملین همه مصیبتهای مردم يعني رژیم آخوندهاي ددمنش و جنایتکار و نابود کننده همه زیباییها بپردازیم.من صمیمانه از جانب همکارانم از همه آزادیخواهان که با ما و سایت ایران آزاد (لیبرتی) اعلام همبستگی کرده ومیکنند تشکر میکنم و دستهایشان را به گرمی میفشارم و به این همه غیرت ، دادخواهی و عزت نفس در احقاق حقوق انسانیمان و دفاع از حق آزادی و اندیشه درود میفرستم. مطمئنمیم که تا زمانی که این چنین کوههای سرفراز که هرکدام سربلندی دماوند را نمایندگی میکنند وجود دارند ما ایرانیان از پس هر توطئه ایی هر چقدر هم رذیلانه باشد و هرقدرتی از آن حمایت کند برخواهیم آمد. مگر حوادث 17 ژوئن بغیراز پیروزی و سربلندی تاریخی چیزی نصیب ما کرد ، هر چند که در دل تاریکيهای آنزمان شعله های وجود عزیزانمان نور در دنیای تاریکيها برافروخت. حالا آخوندهاي وامانده و پا به گور بروند پرچم همین کشورها را جلوی سفارتهایشان آتش بزنند و عربده مرگ بر این ، مرگ بر آن سر دهند.
همبستگي ملی: نظر شما در باره اين اقدام چيست ؟
منصور قدرخواه : برای ما اين روزها هر چه بیشتر ابعاد توطئه روشن و روشنتر میشود. بسیاری از دوستان در مکالمات و ایمیلهایشان و مقالاتی که انتشار داده اند این توطئه را یک خط جدید تعبیر میکنند که نشان از یک مرحله سرکوبگرانه با کیفتی متفاوت در خارج کشور دارد. ولی فقیه یک آدمکش بی رحم و شقاوت پیشه را رئیس جمهور خود کرده تا اقداماتي که مطابق ماهیت اوست یعنی سرکوب و آدمکشی را در خارج کشور بوجود آورد. رژیمی که اتفاقا از طریق اینترنت با انتشار عکس آزادیخواهان ایران و حامیان خارجیش هدفهای تروریستی را تعیین میکند و اعمال تروریستی را از قبل لو میدهد.به عقیده من این حرکت یعنی بستن یک سایت که تنها گناهش آزادیخواهی و پشتیبانی از رزمندگان ارتش آرادیبخش ملی ایرانیان میباشد آزمایش گسترش اختناق و ایجاد جو ترور و وحشت توسط دولت جنایتکار احمدی نژاد در خارج کشور میباشد تا انعکاس آنرا برای اعمال جنایتکارانه بعدی چک کند.یعنی تجربه نشان داده که اگر ما در مقابل اقدامات سرکوبگرانه نایستیم و میدان برای رژیم باز کنیم ، مزدورانش گستاختر شده و به اقدامات جنایتکارانه بعدی دست خواهند زد.
مبارزه جدی است و ما نباید بگذاریم که آنها همین امکانات محدود ما را از ما برای پژواک دادن فریاد مردم ایران از دست ما بگیرند و گرنه بصورت طبیعی باید منتظر اعمال بعدی و حتی کشتار وسیع آزادیخواهان که اتفاقا در همین اروپا سابقه طولانی دارد باشیم. مطمئنم که ما با حضور خود در صحنه های مختلف بخصوص تظاهراتی که در راه است جلوی این اقدامات جنایتکارانه را خواهیم گرفت.در مورد سئوال شما هر چند این عمل از نظر جغرافیایی در تهران تصمیمم گرفته شده باشد اما نمیتواند بدون پشتیباني مماشاتگران انجام شود. همانطور که گفتم فلسفه وجودی مزدوران در خارج کشور همین است تا زمینه ها و بهانه ها را برای تروریسم و کشتار آزادیخواهان آماده کنند تا چه حد چنین کاری در پیوند با سرویسهای آلمانی صورت گرفته است این سئوالی است که آنها باید جواب بدهند. چرا که این شرکت هر چه که نداند از محتوای افشاگرانه مطالب آلمانی که خبر دارد یا میداند که ما هیچکار غیر قانونی نمیکنیم و میداند که ما عکس العملمان هم از چهاچوبه قانون در همین کشورها خواهد گذشت.برای روشن شدن بیشتر تا آنجا که من با چند حقوقدان صحبت کرده ام اگر این مزدوران از ما بخاطر افشاگريهايي كه كرده ايم شکایت کرده باشند- آنطور که ما از سایتهایشان و فقط از آن طریق مطلع شدیم- قاعدتا بایستی ما از طریق وکیل آنها و یا دادگاهی در آلمان مورد خطاب و سئوال قرار میگرفتیم درحاليكه این عمل سرکوبگرانه و گرفتن حقوق و اموالمان کاملا خودسرانه و بدون پشتیبانی حقوقی صورت گرفته است.
همبستگي ملی: در مقابل اين توطئه شما چه اقداماتي كرده ايد؟
منصور قدرخواه : تا کنون اقدامات ما تلاش برای تماس با این شرکت بصورت مستقیم و توسط وکیلمان بوده است. که تا کنون با بی اعتنائی کامل شرکت مزبور صورت گرفته است. باضافه آن اقدامات اعتراضی که دوستان آزادیخواه و بینندگان دائمی سایت انجام داده اند که امیدوارم ادامه پیدا کند تا رشوه گیران از رژیم بدانند ما ازچه حمایتی برخوردار هستیم.در حال حاضر آخر هفته میباشد و دادگاهها بسته اند من در روز دوشنبه میخواهم اقدام فوری قانونی انجام دهم تا حداقل سایت را که امانتی است دست این شرکت از دست اینها بصورت کامل در آورم. امیدوارم وکیلم که چند قرار دارد بتواند این کار را انجام دهد.البته نکته مهم هم این میباشد: وقتی که یک شرکتی برخلاف همه قوانین موجود بخاطر بند و بست و تجارت یا بهتر بگویم رشوه گیری این کار را میکند ، تکلیف ایمیلها و اسنادی که از طریق سرورهایش به ما انتقال پیدا کرده و همه آنها اموال ما بوده و حق انتقال آن به کسی را این شرکت نداشته چه میباشد؟با توجه به این همکاری نزدیک با وزارت اطلاعات این شرکت خیانت در امانتداری و حفظ ملاتهای اطلاعاتی ما را انجام داده که طبق قوانین آلمان یک جرم محسوب میشود و ما آنرا پیگیری خواهیم کرد. در این زمینه از هموطنانمان درخواست یاری داریم.