2 October 2006

در هر یک از ممالک اسلامی که هستید، درد ما را درک کنید و رنجنامه ما را بخوانید که جرم ما تعویض نکردن آخرت با دنیاست


بیانیه حسین كاظمینی بروجردی


سلام خستگان جهان بر آفریدگار زیبائی و کرامت، درود زجرکشیدگان دنیا، بر پروردگار صلح و عدالت و عطوفت، اکنون که در شرایط خشونت‏بار و قساوت‏آمیزی در آغاز ماه رمضان قرار داریم، دو ماه از شروع تهاجمات غیر انسانی وزارت اطلاعات و دادگاه ویژه روحانیت به دین سنتی و غیر سیاسی می‏گذرد، فقط خالق ما می‏داند که در طول این ایام چه مظالم و جنایاتی را ناباورانه از مدعیان اسلام و ایمان دیدیم و چشیدیم که روح معنویت را بیمار ساخت و وجدان بشریت را مکدر نمود.

براستی آنگاه که شریعتمداران دروغگو و خدافروش دست به غارت خزائن اخلاقی جامعه می‏زنند و عقرب‏گونه جان بی‏رمق محرومین کره خاکی را طعمه قرار می‏دهند، زلزله‏ای مافوق ریشتر، هیبت انسانیت را خرد می‏کند و فرسودگی به اندام بنی‏آدم می‏دهد. دو ماه از اعلان جنگ دین سیاسی به عاشقان ربوبی و عارفان ایزدی می‏گذرد، صدها گرویده به صاحب زمین و آسمان، در سلولهای قرون وسطائی دویست و نه اوین، به عذاب کینه اربابان زر و زور و تزویر، مبتلا به بیماریهای روحی و جسمی شدند و تاریخ به نگارش چنگ و دندان دژخیمان اهریمنی پرداخت.

ای مسلمانان روزه دار، در هر یک از ممالک اسلامی که هستید، درد ما را درک کنید و رنجنامه ما را بخوانید که جرم ما تعویض نکردن آخرت با دنیاست و بیعت ننمودن با شیطان در مقابله با آئین آباء و اجدادی می‏باشد.

گناه سنگین ما، تطهیر اسلام از تروریست و آدم‏ربائی و خشونت و تبعیض و بی‏عدالتی و کشتار است و جداسازی دیانت از سیاست می‏باشد.

در لحظاتی به سر می‏برم که شمارش معکوس وزارت اطلاعات و بیدادگاه ویژه روحانیت برای قتل و انهدام من و تمامی کسانی که مخالفت خود را با دین سیاسی اعلام کرده‏اند آغاز شده و به همین منظور مدرسه‏ای که در همسایگی دیوار به دیوار ماست تعطیل و تصرف کرده‏اند تا از آنجا به عنوان پادگان نظامی استفاده کنند و حملات روزانه و متعددی را به محافظین منزل ما شروع کنند تا در نهایت با کم شدن یاران ما به تهاجم نهائی اقدام نمایند، فقط در روزهای اخیر بیش از 100 نفر را به زندان اوین برده‏اند و مورد شکنجه قرار داده‏اند.

بدینوسیله از دیده‏بان حقوق بشر و سازمان عفو بین‏الملل می‏خواهم صدای ما را به سرتاسر جهان برسانند و قطعنامه‏ای را در سازمان ملل در حمایت از دیانت منهای سیاست و آزادی عمل پیروان خداوند در پرستش توحیدی، تصویب کنند و ملتها را در دفاع از وحدانیت الهی، حرکت دهند و تقویم بشری را از بی مهری، نجات دهند.

با سپاس،
سید حسین کاظمینی بروجردی
9 مهرماه 1385