25 March 2007

بهروز جاوید طهرانی/ چگونگی به قتل رساندن ولی الله فیض مهدوی


بهروز جاوید طهرانی/ چگونگی به قتل رساندن ولی الله فیض مهدوی



بنام سعادت ملت ایران
و با درود به جانباختگان راه آزادی

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند
روبه صفتان زشت خو را نکشند
گر عاشق صادقی زمردن نهراس
مردار بود هر آنکه او را نکشند

درست یکسال پیش شب عاشورای حسینی که در دین اسلام ماه حرام است وبسیاری از جلادان تاریخ نیز از ریختن خون انسانها وحتی شکار کردن در این ماه مبارک دریغ می ورزیدند،حکومت جمهوری اسلامی دستور اعدام حجت زمانی عضو سازمان مجاهدین خلق ایران را به اجرا در آورد و این لکۀ ننک را تا ابد بر پیشانی خود خالکوبی کرد. درست شب 18 بهمن 1384 مصادف با شب عاشورا بود.به هر کدام از ما زندانیان سیاسی زندان رجائی شهر کرج که میگفتند باور نمی کردیم تا اینکه رادیوها نیز گفتند و رئیس زندان نیز آن را تایید کرد.
سپس خبر یکی از دو برادر مبارز تاریخ معاصر یعنی اکبر محمدی را بگوش شنیدیم وحیرت زده انتظار جنایا یت تازه ای را از سوی حکومت جوان ستیز خودمان داشتیم. مرگ اکبر محمدی بر اثر شکنجه در بهداری زندان اوین ! و نرسیدن داروهای حیات بخش در همان بهداری زندان اوین ، سئوالات فراوانی را برای ما به وجود آورد.
اینبار از رجائی شهر کرج ولی الله فیض مهدوی از سازمان مجاهدین خلق ایران بدلایل معقولی دست به اعتصاب غذا می زند و روز 9 اعتصاب غذا به بهداری زندان منتقل گردید و در حضور همگی ما به وی سرنگی نامعلوم تزریق شد.(البته به ما گفته شد که این سرنگ ویتامین و قند است.)همین آمپول ولی الله فیض مهدوی را به مسلخ عشق برد.
اینک از نهادهای وبنیادهای مستقل حقوق بشری تقاضا دارم طی تحقیقات گسترده دلایل مرگ این سه شهید بی گناه را به ملت ایران معرفی نموده و قاتلین،آمرین و عاملین هر سه جنایت را به سزای اعمال خود برسانند.
برای من نامه بنویسید:
آدرس نویسنده: کرج /زندان رجائی شهر (گوهردشت )/اندرزگاه 2/سالن 5/فرعی 5 / بهروز جاوید طهرانی

پایدار وطن همیشه
بهروز جاوید طهرانی
12- 12- 1385



کارزار آزادی بهروز جاوید تهرانی


کارزار آزادی بهروز جاوید تهرانی